دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۵:۵۹:۰۰
فرمانداری شهرستان فریدن

کمیته رصد نارضایتی های عمومی به منظور شناسایی و حل مشکلات مردم است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در جلسه کمیته رصد نارضایتی های عمومی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت:  تمامی ما کارگزار نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و در دولت سیزدهم که با رویکردی انقلابی و جهادی وارد میدان شده فعالیت داریم و لازم است با تاسی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در جلسه کمیته رصد نارضایتی های عمومی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت:  تمامی ما کارگزار نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و در دولت سیزدهم که با رویکردی انقلابی و جهادی وارد میدان شده فعالیت داریم و لازم است با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری که بیان فرمودند تحول یعنی اینکه ما نقاط ضعف را شناسایی و آنها را تبدیل به نقاط قوت نماییم.

علیرضا روستایی ادامه داد: در راستای ایجاد تحول و بهبود در نحوه خدمات رسانی به مردم ضمن پاسخگو بودن و در دسترس بودن برای ارباب رجوع و ضمن حفظ شان و احترام به آنها با روحیه جهادی و انقلابی و تلاش مضاعف در جهت رفع مشکلات مردم و تسهیل در ارائه خدمات گام برداریم .

وی افزود: هدف از تشکیل کمیته رصد نارضایتی های عمومی از این باب نیست که دنبال مقصر باشیم و متهمی را پیدا کنیم بلکه در واقع به منظور شناسایی و حل مشکلات مردم و جامعه برگزار می شود

معاون فرماندار اظهار داشت: با توجه به تعدد و تکثر نارضایتی ها و گلایه مندی های طرح شده در جامعه و فضای مجازی لازم است موضوعات بررسی و در صورت وجود مشکل، تصمیمات و اقدامات لازم در جهت رفع آن صورت پذیرد و در این بین برخی از مشکلات نیاز به تصمیم گیری در سطوح کلان کشوری دارد و حل آنها در حیطه اختیارات ما نیست اما جمع بندی ،  ارائه گزارش و پیگیری از سوی سطوح بالادستی وظیفه ما است .

روستایی بیان کرد: برخی مسائل داخلی و مدیریتی بوده و حتی ممکن است بعضا موضوعیتی نیز نداشته باشد اما در فضای مجازی مطرح می شوند که میبایست ریشه یابی و و رفع مشکل صورت گرفته و شفاف سازی و اطلاع رسانی شود.

وی در خصوص نوبت دهی کلینیک تخصصی بیمارستان اظهار داشت: این مشکلی است که چندین سال مطرح است و باید راهکاری برای آن پیدا شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با اشاره به شرایط و اقتضائات کشور و تلاش دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم اذعان داشت: ما موظفیم با ارتقاء کیفیت  خدماتی که ارائه می دهیم در میان مردم امید و انگیزه ایجاد کنیم.

معاون محترم فرماندار از مجموعه زحمات و تلاشهای بهداشت و درمان شهرستان تقدیر نمود و گفت: ایام کرونا بهترین فرصت برای اثبات تلاش‌ها و زحمات این عزیزان و روحیه جهادی و ایثارگونه آنان بود و درخصوص مشکلات بیمارستان که عمده موضوع نبود فضای مناسب است که ان شاالله طرح توسعه اورژانس به زودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

روستایی تصریح کرد: بیمارستان  شهید رجایی سطح دو ارجاع بوده و با توجه به مرکزیت ارتباطی و محوری شهر داران و قرارگیری شهرستان  در مسیر جاده اصلی قاعدتا تعداد مراجعات بسیار بالا بوده و مجموعه بیمارستان وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سه =