شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۱۸:۰۰
فرمانداری شهرستان فریدن

مردم به واقع لایق خدمت کردن هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در آیین تکریم و معارفه بخشدار بخش زنده رود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، پذیرفتن مسئولیت را یک توفیق الهی دانست و گفت: پذیرفتن مسئولیت یک توفیق الهی است و پذیرش مسئولیت به معنای وظیفه ای خطیر است که باید از خود گذشت تا آن را به سرانجام رساند. […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در آیین تکریم و معارفه بخشدار بخش زنده رود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، پذیرفتن مسئولیت را یک توفیق الهی دانست و گفت: پذیرفتن مسئولیت یک توفیق الهی است و پذیرش مسئولیت به معنای وظیفه ای خطیر است که باید از خود گذشت تا آن را به سرانجام رساند.

عزیزاله عباسی افزود: مسندها زمانی ارزش پیدا می کنند که بتوان در آن جایگاه در جهت مسیر الهی و حفظ ارزش‌های دینی و آرمان‌های نظام و انقلاب گام برداشت و برای مردم خالصانه خدمت کرد.

وی با اشاره به این سخن که « ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت» تاکید کرد: آن چیزی که برای خدمتگزاران واقعی خواهد ماند، همین خدمت به مردم است اگر انسان بتواند جایگاهی در دل مردم ایجاد کند و خدمتی صادقانه انجام بدهد، آن زمان این پست ها و مسندها ارزش پیدا می کنند.

فرماندار با بیان اینکه پست و مسند به مانند حیات انسان می ماند، تاکید کرد: انسان زمانی که دنیا را ترک می کند از خداوند می خواهد که باز گردد تا بتواند دوباره زندگی کند و کارهای نیکش را افزایش دهد اما دیگر این کار محقق نخواهد شد، بحث انجام خدمت و گرفتن مسند به همین صورت است.

عباسی ادامه داد: افراد نیز زمانی که به پایان خدمت خود می رسند، شاهد این هستند کارهای باقی مانده و می خواهند به عقب بازگردند خدمتی انجام بدهند اما باید بدانیم تا وقتی که آن پست را داریم  باید به مردم خدمت کنیم و کاری انجام بدهیم زیرا فرصت ها سریع تمام می شود.

وی اظهار داشت: ما خدمتگزاران در کشور باید جوری به مردم خدمت کنیم که شرمنده شهدا نباشیم زیرا این پست ها و مسند‌ها از آنها به ما امانت رسیده اگر امانت دار صادقی نباشیم باید در آخرت پاسخگوی آنان باشیم.

نماینده عالی دولت در فریدن افزود: ما مردمان بسیار خوب، نجیب و بزرگواری داریم در شرایطی که دشمن سعی بر ایجاد ناامنی، اغتشاش  و افزایش تحریم های ظالمانه را دارد، شاهد بودیم مردم در ۲۲ بهمن دعوت ولی فقیه خود را لبیک گفته و در یک راهپیمای با شکوه شرکت کردند، این مردم به واقع لایق خدمت کردن هستند.

عباسی با اشاره به بخشی از عملکرد دولت در بازه زمانی یکساله گفت: سهمیه ایجاد اشتغال در فریدن ۱۰۶۶ نفر بوده که ما بیش از این سهمیه تاکنون شغل ایجاد کردیم و در اثبات این موضوع می توانیم محل اشتغال و تسهیلات را به صورت شفاف در اختیار رسانه ها قرار بدهیم و زمینه های بهداشتی و ..‌ نیز کارهای خوبی انجام گرفت که بسیاری از آن گزارش داده شده است.

وی ادامه داد: سهمیه قیر ما ۱۸۰ تن بود اما توانستیم با پیگیری های مرتب و همکاری بخشداران، شوراءها، دهیاران و خود مردم بیش از ۱۰۰۰ تن قیر برای شهرستان تامین کنیم و در اکثر روستاها بحث جدول بندی و آسفالت انجام شد.

فرماندار خاطر نشان کرد: ما برای پیشرفت شهرستان در کنار مردم و به همراه مردم با هم دلی و هم افزایی تلاش خواهیم کرد، آن اتفاقی را که شایسته شهرستان می باشد فراهم کنیم.

به گزارش روابط عمومی، در این آیین از زحمات غلامعلی میرزایی تجلیل و عباس نصیری به عنوان بخشدار بخش زنده رود معرفی گردید.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + چهار =