جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۴۷:۱۲
فرمانداری شهرستان فریدن

مردم به واقع لایق خدمت کردن هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در آیین تکریم و معارفه بخشدار بخش زنده رود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، پذیرفتن مسئولیت را یک توفیق الهی دانست و گفت: پذیرفتن مسئولیت یک توفیق الهی است و پذیرش مسئولیت به معنای وظیفه ای خطیر است که باید از خود گذشت تا آن را به سرانجام رساند. […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در آیین تکریم و معارفه بخشدار بخش زنده رود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، پذیرفتن مسئولیت را یک توفیق الهی دانست و گفت: پذیرفتن مسئولیت یک توفیق الهی است و پذیرش مسئولیت به معنای وظیفه ای خطیر است که باید از خود گذشت تا آن را به سرانجام رساند.

عزیزاله عباسی افزود: مسندها زمانی ارزش پیدا می کنند که بتوان در آن جایگاه در جهت مسیر الهی و حفظ ارزش‌های دینی و آرمان‌های نظام و انقلاب گام برداشت و برای مردم خالصانه خدمت کرد.

وی با اشاره به این سخن که « ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت» تاکید کرد: آن چیزی که برای خدمتگزاران واقعی خواهد ماند، همین خدمت به مردم است اگر انسان بتواند جایگاهی در دل مردم ایجاد کند و خدمتی صادقانه انجام بدهد، آن زمان این پست ها و مسندها ارزش پیدا می کنند.

فرماندار با بیان اینکه پست و مسند به مانند حیات انسان می ماند، تاکید کرد: انسان زمانی که دنیا را ترک می کند از خداوند می خواهد که باز گردد تا بتواند دوباره زندگی کند و کارهای نیکش را افزایش دهد اما دیگر این کار محقق نخواهد شد، بحث انجام خدمت و گرفتن مسند به همین صورت است.

عباسی ادامه داد: افراد نیز زمانی که به پایان خدمت خود می رسند، شاهد این هستند کارهای باقی مانده و می خواهند به عقب بازگردند خدمتی انجام بدهند اما باید بدانیم تا وقتی که آن پست را داریم  باید به مردم خدمت کنیم و کاری انجام بدهیم زیرا فرصت ها سریع تمام می شود.

وی اظهار داشت: ما خدمتگزاران در کشور باید جوری به مردم خدمت کنیم که شرمنده شهدا نباشیم زیرا این پست ها و مسند‌ها از آنها به ما امانت رسیده اگر امانت دار صادقی نباشیم باید در آخرت پاسخگوی آنان باشیم.

نماینده عالی دولت در فریدن افزود: ما مردمان بسیار خوب، نجیب و بزرگواری داریم در شرایطی که دشمن سعی بر ایجاد ناامنی، اغتشاش  و افزایش تحریم های ظالمانه را دارد، شاهد بودیم مردم در ۲۲ بهمن دعوت ولی فقیه خود را لبیک گفته و در یک راهپیمای با شکوه شرکت کردند، این مردم به واقع لایق خدمت کردن هستند.

عباسی با اشاره به بخشی از عملکرد دولت در بازه زمانی یکساله گفت: سهمیه ایجاد اشتغال در فریدن ۱۰۶۶ نفر بوده که ما بیش از این سهمیه تاکنون شغل ایجاد کردیم و در اثبات این موضوع می توانیم محل اشتغال و تسهیلات را به صورت شفاف در اختیار رسانه ها قرار بدهیم و زمینه های بهداشتی و ..‌ نیز کارهای خوبی انجام گرفت که بسیاری از آن گزارش داده شده است.

وی ادامه داد: سهمیه قیر ما ۱۸۰ تن بود اما توانستیم با پیگیری های مرتب و همکاری بخشداران، شوراءها، دهیاران و خود مردم بیش از ۱۰۰۰ تن قیر برای شهرستان تامین کنیم و در اکثر روستاها بحث جدول بندی و آسفالت انجام شد.

فرماندار خاطر نشان کرد: ما برای پیشرفت شهرستان در کنار مردم و به همراه مردم با هم دلی و هم افزایی تلاش خواهیم کرد، آن اتفاقی را که شایسته شهرستان می باشد فراهم کنیم.

به گزارش روابط عمومی، در این آیین از زحمات غلامعلی میرزایی تجلیل و عباس نصیری به عنوان بخشدار بخش زنده رود معرفی گردید.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =