دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۳۴:۰۶
فرمانداری شهرستان فریدن

وَالْفَجْرِ ، وَلَیالٍ عَشْرٍ ، وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عباسی فرماندار به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یازده بهمن ماه روز حماسه و ایثار شهرستان پیام تبریکی صادر نمود . متن پیام فرماندار بدین شرح می باشد : بسم الله الرحمن الرحیم همزمان با آغاز نهضت اسلامی و شروع حرکتِ‌ […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عباسی فرماندار به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یازده بهمن ماه روز حماسه و ایثار شهرستان پیام تبریکی صادر نمود .
متن پیام فرماندار بدین شرح می باشد :
بسم الله الرحمن الرحیم

همزمان با آغاز نهضت اسلامی و شروع حرکتِ‌ اجتماعی، سیاسی و دینیِ حضرت امام خمینی (ره) بر علیه رژیم ستم شاهی اهالی شهرستان فریدن نیز که همواره درطول تاریخ آوازه شجاعت ، میهن دوستی و ظلم ستیزیشان زبانزد خاص و عام بود با سایر هموطنان خود هم گام گردیده و با پیروی از رهبری داهیانه خمینی کبیر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران سهیم بودند .
وفاداری و پایبندی اهالی شریف فریدن به نظام اسلامی با حضور گسترده و پر شور در دوران هشت سال دفاع مقدس جلوه ای دیگر یافت و پس از عملیات کربلای ۵ و تشییع همزمان ۱۵ شهید سرافراز شهرستان برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم رقم خورد و حماسه ای جاودان در اذهان همگان ، از رشادت‌ها و دلیر مردیهای مردمان این دیار به یادگار گذاشت .
و امروز پس از گذشت چهل و چهار سال از روزهای فراموش نشدنی و پرفراز و نشیب انقلاب و گذر پیروزمندانه جمهوری اسلامی از موانع ، تهدیدات و تحریم های دشمنان شیرزنان و دلیرمردان ایرانی همچنان همانند آغازین روزهای انقلاب پایبند به اصول و پی گیر اصلاح امور ایستاده اند و پایمردیشان به پای انقلاب و آرمان هایش خاری است بر چشم دشمنان .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عزیز فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و یازدهم بهمن ماه روز حماسه و ایثار شهرستان را تبریک عرض نموده ، از تمامی اهالی انقلابی و شریف فریدن برای حضور در برنامه ها و جشن های بزرگ انقلاب خاصه یادواره شهدای شهرستان دعوت بعمل آورده و از خداوند متعال توفیق و سلامتی روزافزون برای همگان مسئلت می نمایم.

عزیزاله عباسی فرماندار فریدن

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =