شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۶:۳۵:۲۵
فرمانداری شهرستان فریدن

عباسی فرماندار: تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت کاری مدیریت شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عزیزاله عباسی فرماندار و همراهان  در چهارمین روز از خردادماه مهمان اهالی متدین و خونگرم روستای بادجان بود. نماینده عالی دولت در شهرستان در ابتدای سخنانش ضمن تسلیت ایام شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ،فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامیداشت و گفت […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن عزیزاله عباسی فرماندار و همراهان  در چهارمین روز از خردادماه مهمان اهالی متدین و خونگرم روستای بادجان بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ابتدای سخنانش ضمن تسلیت ایام شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ،فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامیداشت و گفت اگر رشادت دلیرمردان و شیرزنان دوران دفاع مقدس نبود هم اکنون شاهد حضور بیگانگان در کشور بودیم و یاس، ناامیدی، هراس و ناامنی در کشور حاکم بود اما به برکت حضور مردم، همدلی و هم فکری آنان با مسئولان نظام خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی روزبه روز قویتر و مقتدتر در عرصه بین المللی حضور خواهد داشت.

مقام فرماندار در بخش دوم سخنانش با بیان اینکه جلسات دیدار مردمی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات مردم برگزار می شود اظهار امیدواری نمود با افزایش تعامل میان مردم و دولت و برگزاری نشست ها و جلسات اینچنینی مشکلات شهرستان مرتفع گردد.

وی تاکید نمود در هر عرصه ای که مردم حضوری پررنگ و فعال داشتند نظام موفق تر عمل نموده و امروز نیز با توجه به شرایط و اقتضائات کشور ،تحریم ها و جراحی اقتصادی که دولت در حال انجام آن  است نظام بیشتر از گذشته  نیازمند همراهی و همدلی مردم می باشد.

 

فرماندار  در ادامه به حکم جهاد تبیینی توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره نمود و گفت موضوع جهاد تبیینی یکی از عرصه های مهم مبارزه دائمی جریان حق و باطل است که ان شاالله همگی روسفید خواهیم بود.

عباسی در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اعتبارات و تصویب قانون تخصیص  مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰ درآمد حاصل از بندهای( الف و ب) (ماده ۲۶و۲۸ ) بر اساس شاخص جمعیت اظهار داشت با توجه به تغییر در قانون در حال حاضر روستاها و ختی شهرهای فریدن بزرگ با مشکل مواجه گردیده اند که انتظار است با پیگیری مسئولان بالادستی مشکل مرتفع گردد ضمن اینکه اعضای شوراها و دهیاران باید با اولویت بندی نیازها و مشکلات در راستای حل آنها با کمک مسئولین تلاش نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان تکمیل پروژه های نیمه تمام را اولویت کاری مدیریت شهرستان عنوان نمود و رفع نقاط حادثه خیز ، احیای جاده قدیمی روستای گنجه و بادجان ، تغییر کاربری زمین های کشاورزی جهت ساخت ورزشگاه ، برگزاری کمیسیون رفع تداخلات به منظور رسیدگی به مشکل کشاورزان  ،احداث سد خاکی برای هدر رفت آب و لایروبی و تعمییر قنات ها ، راه اندازی مجدد شرکت تعاونی و توزیع نهادهای کشاورزی از طریق شرکت و جابجایی تیرهای چراغ برق از جمله این اولویت ها می باشد.

  گفتنی است ادای احترام به شهدای والامقام روستای بادجان  ،پاسخگویی مسئولان به سوالات مردم و شنیدن نظرات ،پیشنهادات ،مسائل و مشکلات اهالی روستا از دیگر برنامه های فرماندار و همراهان بود.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 3 =