جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۲:۵۲:۰۹
فرمانداری شهرستان فریدن

عباسی فرماندار: تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت کاری مدیریت شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عزیزاله عباسی فرماندار و همراهان  در چهارمین روز از خردادماه مهمان اهالی متدین و خونگرم روستای بادجان بود. نماینده عالی دولت در شهرستان در ابتدای سخنانش ضمن تسلیت ایام شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ،فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامیداشت و گفت […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن عزیزاله عباسی فرماندار و همراهان  در چهارمین روز از خردادماه مهمان اهالی متدین و خونگرم روستای بادجان بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ابتدای سخنانش ضمن تسلیت ایام شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ،فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامیداشت و گفت اگر رشادت دلیرمردان و شیرزنان دوران دفاع مقدس نبود هم اکنون شاهد حضور بیگانگان در کشور بودیم و یاس، ناامیدی، هراس و ناامنی در کشور حاکم بود اما به برکت حضور مردم، همدلی و هم فکری آنان با مسئولان نظام خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی روزبه روز قویتر و مقتدتر در عرصه بین المللی حضور خواهد داشت.

مقام فرماندار در بخش دوم سخنانش با بیان اینکه جلسات دیدار مردمی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات مردم برگزار می شود اظهار امیدواری نمود با افزایش تعامل میان مردم و دولت و برگزاری نشست ها و جلسات اینچنینی مشکلات شهرستان مرتفع گردد.

وی تاکید نمود در هر عرصه ای که مردم حضوری پررنگ و فعال داشتند نظام موفق تر عمل نموده و امروز نیز با توجه به شرایط و اقتضائات کشور ،تحریم ها و جراحی اقتصادی که دولت در حال انجام آن  است نظام بیشتر از گذشته  نیازمند همراهی و همدلی مردم می باشد.

 

فرماندار  در ادامه به حکم جهاد تبیینی توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره نمود و گفت موضوع جهاد تبیینی یکی از عرصه های مهم مبارزه دائمی جریان حق و باطل است که ان شاالله همگی روسفید خواهیم بود.

عباسی در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اعتبارات و تصویب قانون تخصیص  مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰ درآمد حاصل از بندهای( الف و ب) (ماده ۲۶و۲۸ ) بر اساس شاخص جمعیت اظهار داشت با توجه به تغییر در قانون در حال حاضر روستاها و ختی شهرهای فریدن بزرگ با مشکل مواجه گردیده اند که انتظار است با پیگیری مسئولان بالادستی مشکل مرتفع گردد ضمن اینکه اعضای شوراها و دهیاران باید با اولویت بندی نیازها و مشکلات در راستای حل آنها با کمک مسئولین تلاش نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان تکمیل پروژه های نیمه تمام را اولویت کاری مدیریت شهرستان عنوان نمود و رفع نقاط حادثه خیز ، احیای جاده قدیمی روستای گنجه و بادجان ، تغییر کاربری زمین های کشاورزی جهت ساخت ورزشگاه ، برگزاری کمیسیون رفع تداخلات به منظور رسیدگی به مشکل کشاورزان  ،احداث سد خاکی برای هدر رفت آب و لایروبی و تعمییر قنات ها ، راه اندازی مجدد شرکت تعاونی و توزیع نهادهای کشاورزی از طریق شرکت و جابجایی تیرهای چراغ برق از جمله این اولویت ها می باشد.

  گفتنی است ادای احترام به شهدای والامقام روستای بادجان  ،پاسخگویی مسئولان به سوالات مردم و شنیدن نظرات ،پیشنهادات ،مسائل و مشکلات اهالی روستا از دیگر برنامه های فرماندار و همراهان بود.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 13 =