چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۸:۳۵:۲۱
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار فریدن : اگر در نظارت جدی نباشیم راه های سوء استفاده را باز می گذاریم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار در کمیته آرد و نان به بررسی آخرین وضعیت روند توزیع آرد و پخت نان پرداخت و اظهار داشت: اتحادیه نانوایی ها وظیفه نظارت جدی بر نحوه پخت و کیفیت نان را بر عهده دارد و باید به صورت دقیق و مستمر امور مرتبط را پیگیری […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار در کمیته آرد و نان به بررسی آخرین وضعیت روند توزیع آرد و پخت نان پرداخت و اظهار داشت: اتحادیه نانوایی ها وظیفه نظارت جدی بر نحوه پخت و کیفیت نان را بر عهده دارد و باید به صورت دقیق و مستمر امور مرتبط را پیگیری کنند.

فرماندار فریدن گفت: اگر در  نظارت جدی نباشیم راه های سوء استفاده را باز می گذاریم، نظارت دقیق و مستمر از الزامات مبارزه با فساد درکشور است.

وی ادامه داد: مسئولان باید به موقع و در زمان تعیین شده پیگیر مسئولیت های خویش باشند زیرا بسیاری از مشکلات کشور و منطقه برگرفته از بی تعهدی و بی مسئولیتی نسبت به وظایفی است که برای افراد تعریف می شود.

عباسی ادامه داد: ما برای اینکه مشکلات مردم کاهش یابد با هیچ فرد و مقامی تعارف یا سازش نداریم و با متخلفان برخورد جدی می کنیم.

مقام عالی دولت در فریدن تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع نانوایی‌ها و در جهت تأمین رضایت مردم، چنانچه تخلفی در کیفیت نان، فروش آرد و مسائل مرتبط با آن مشاهده شود، طبق قانون گزارش تخلف به نام صاحب پروانه ثبت و پیگیری خواهد شد.

فرماندار فریدن تصریح کرد: روزهای تعطیلی و علت عدم پخت نانواها در برخی مواقع باید مشخص شود و به اطلاع مردم و دستگاه های مربوطه برسد.

وی با اشاره به طرح هدفمند سازی یارانه ها، گفت: طرح جدید مانع بزرگی سر راه قاچاق آرد خواهد بود و باید همه دستگاه های مرتبط در تلاش باشند که این طرح ضمن اجرای درست، در جامعه نیز به صورت دقیق تبیین شود تا در مسیر اجرا مشکلی نداشته باشیم.

عباسی با بیان اینکه تنوع پخت برخی نانوایی ها به صورت مقطعی انجام می شود ونیازمند مجوز از کمیته آرد و نان است، تصریح کرد: نانوایی ها نباید به صورت خود سرانه تنوع پخت داشته باشند ابتدا باید ساعت و زمان آن مشخص گردد و سپس نیزاز کمیته آرد و نان برای گرفتن مجوز اقدام نمایند

فرماندار  تصریح کرد: همانگونه که با صنوف متخلف برخورد می شود باید نانوایی های منضبط را نیز تشویق کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در این جلسه به بررسی مشکلات و درخواست های برخی از نانواهای شهرستان و  تعیین و تکلیف برخی مجوزها نیز پرداخته شد، لازم به ذکر است تعداد ۹۰ نانوایی در شهرستان وجود دارد که از آرد یارانه ای استفاده می کنند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، همایش تجلیل و تکریم از شوراهای اسلامی شهرستان فریدن با حضور فرماندار، نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − پنج =