جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۹:۵۲:۵۹
فرمانداری شهرستان فریدن

مسیر تامین آرد نانوایی های آزاد پز باید مشخص باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در شورای آرد و نان شهرستان فریدن گفت: صدور مجوز جدید برای ایجاد نانوایی، باید کارشناسی شده و مطابق با نیاز این شهرستان باشد. عزیزاله عباسی افزود: هیچ مجوز نانوایی نباید بدون مصوبه شورای آرد و نان در فریدن صادر شود و مصوبات جلسات قاطعانه باید اجرا شود […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در شورای آرد و نان شهرستان فریدن گفت: صدور مجوز جدید برای ایجاد نانوایی، باید کارشناسی شده و مطابق با نیاز این شهرستان باشد.

عزیزاله عباسی افزود: هیچ مجوز نانوایی نباید بدون مصوبه شورای آرد و نان در فریدن صادر شود و مصوبات جلسات قاطعانه باید اجرا شود و دوگانگی نباید در اجراء باشد همچنین مردم باید بدانند تصمیمات شورای آرد و نان، تصمیم یک فرد یا یک ارگان نیست بلکه تصمیمات شورای آرد و نان بر اساس نظرات کارشناسی و جمعی گرفته می شود و تمام اعضای شوراء در آن دخیل هستند.

وی اظهار داشت: واگذاری مجوز نانوایی ها باید به افرادی که در این حوزه فعالیت کرده باشند، داده شود و هم مردم و هم نانوایی ها باید از ایجاد نانوایی جدید نفع ببرند.

نماینده عالی دولت با یک ارزیابی کلی کیفیت نان در فریدن را مطلوب دانست و تصریح کرد: تعداد نانوایان متخلف در فریدن به تعداد انگشتان یک دست نمی رسد و این می طلبد طبق مقررات و ضوابط با آنها برخورد جدی شود و مصوبات شورای آرد و نان پیاده گردد همچنین برای رساندن نان به کیفیت بالا و ارایه آن به مردم باید تلاش کرد که این نیازمند همکاری و هماهنگی طبق مقررات و قوانین است.

عباسی ادامه داد: حقوق افراد زحمتکش در این صنف باید به خوبی رعایت شود که بدون شک شایسته تشکر و قدردانی نیز هستند، نانوایان متعهد و منصف در منطقه بسیارند نباید تخلف برخی افراد اندک را پای تمام نانوایان نوشت همچنین ظرفیت شهرستان برای ایجاد نانوای جدید باید شناسایی شود.

رئیس شورای آرد و نان شهرستان بیان داشت: مسیر تامین آرد نانوایی های آزاد پز و ساعات کاری آنها نیز باید مشخص باشد و در یک سیکل کاملا شفاف و قانونی این اتفاق باید رخ دهد تا برخی نخواهند سوء استفاده کنند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به مناسبت هفته هلال احمر “عزیزاله عباسی” فرماندار فریدن روز دوشنبه به اتفاق جمعی از مسئولان شهرستانی جهت دیدار با رئیس و پرسنل هلال احمر این شهرستان در پایگاه این سازمان در شهر دامنه حضور یافتند و این هفته را به رئیس و پرسنل تبریک گفتند. در این دیدار […]

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به مناسبت دهه کرامت و هفته فرهنگی فریدن با حضور خادمان آستان قدس رضوی، کاروان «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، میهمان مردم روستاهای بخش زنده رود بود که جلوه های معنوی خاصی را در این روستاها ایجاد کرد. خدام […]

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، نمایشگاه «نهضت مشروطه از دریچه عکس» شامل ۲۸ قطعه عکس و ۱۰ سند از دوران و وقایع مشروطه که نقش روحانیون اصفهان را در آن به نمایش در آورده به مناسبت هفته فرهنگی فریدن و دهه کرامت در سالن سینما فرهنگ شهر داران برپا شد همچنین در کنار این […]

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  درمراسمی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مسئولان ، قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی شهید ادوارد آنیلی در روستای موغان شهرستان فریدن با حضور ۳۰ گروه جهادی افتتاح و شروع به کار کرد.

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پنج =