جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۳۰:۱۴
فرمانداری شهرستان فریدن

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن معرفی شد/عکس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، آیین تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان فریدن با حضور فرماندار، محمودی رئیس اداره توسعه ومنابع پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان و همراهان، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی، مسئول حراست فرمانداری، دبیر شورای تامین، روسای اداره صمت و تعزیزات برگزار شد. فرماندار با اشاره به ظرفیت‌ها […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، آیین تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان فریدن با حضور فرماندار، محمودی رئیس اداره توسعه ومنابع پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان و همراهان، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی، مسئول حراست فرمانداری، دبیر شورای تامین، روسای اداره صمت و تعزیزات برگزار شد.

فرماندار با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل های شهرستان در رشته های مختلف ورزشی افزود: جامعه ورزشی منطقه یک جمعیت فعال، پویا و دارای موفقیت های فراوان است که باید بیش از بیش با آن توجه کرد.

عزیزاله عباسی با اشاره به اینکه در راستای خدمت به مردم تلاش می کنیم، تصریح کرد: از مدیر جدید شهرستان نیز انتظار میرود با تلاش خود برای رفع مشکلات ورزشی شهرستان و شناخت و ارتباط با جامعه هدف اقدام و اهتمام لازم را نسبت به ترویج و توسعه ورزش همگانی داشته باشد.

فرماندار در ادامه بیان داشت: آقای نجاری مدیر سابق و جدید امروز با فعل و انفعال های که بود بار دیگر در این سمت قرار گرفتند و از آنجای که شناخت خوبی از شرایط ورزشی منطقه دارد، انتظار می رود با برنامه ای جدید باعث تغییر و تحولات خوبی در عرصه ورزش شود و از آقای سلیمی که در این مدت خدمت شان بودیم نیز تشکر می کنیم و برایشان آرزوی موفقیت داریم.

لازم به ذکر است در این آیین ضمن تقدیر از فعالیت‌های آقای مرتضی سلیمی، با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان آقای مهدی نجاری به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان معرفی گردید، وی  مدیریت سابق اداره ورزش و جوانان فریدن را در کارنامه کاری خود دارد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، صبح امروز- ۱۹ اردیبهشت- مجتبی یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان به همراه رئیس دفتر، مسئول گزینش و مسئول حراست ثبت احوال استان، رئیس ثبت احوال شهرستان با عزیزاله عباسی فرماندار فریدن و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری دیدار و گفتگو کردند. این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در آیینی با حضور فرماندار، مدیران ادوار مختلف آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسوولان و معلمان شهرستان از ۹ معلم نمونه منطقه آموزش و پرورش فریدن روز سه شنبه- ۱۸ اردیبهشت- در سالن هفده شهریور شهر داران تجلیل به عمل آمد. فرماندار شهرستان فریدن رشد و تعالی […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 8 =