شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۱:۱۲:۵۳
فرمانداری شهرستان فریدن

نامزدهای انتخاباتی کنار رقابت، رفاقت را فراموش نکنند

به گزارش کمیته اطلاع رسانی حوزه انتخابیه فریدن، فرماندار در جمع مدیران آموزش و پرورش شهرستان فریدن که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شده بود تاکید کرد: ما از جنس خود شما هستیم، معلمان و آموزش و پرورش نقش مهمی را در جامعه دارند و در عرصه های مختلف تاثیرگذارند. عزیزاله عباسی با […]

به گزارش کمیته اطلاع رسانی حوزه انتخابیه فریدن، فرماندار در جمع مدیران آموزش و پرورش شهرستان فریدن که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شده بود تاکید کرد: ما از جنس خود شما هستیم، معلمان و آموزش و پرورش نقش مهمی را در جامعه دارند و در عرصه های مختلف تاثیرگذارند.

عزیزاله عباسی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند، ادامه داد: امسال موضوعات مهمی پیش رو است ابتدا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است که مشارکت و حضور در آن باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۴ راهبرد سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت از تاکیدات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: بحث سلامت و امنیت به عهده امثال ما است که دست اندر کار هستیم و این اطمینان را به مردم و نامزدهای انتخاباتی می دهیم که رای آنها محفوظ  و تمام مراحل انتخابات با رعایت مر قانون انجام خواهد گرفت.

رئیس حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت اعلام کرد: در بحث رقابت نیز نامزدها باید تلاش کنند در کنار رقابت تقوا نیز داشته باشند و رفاقت را فدای رقابت نکنند، برنامه های خود را ارائه بدهند و افرادی که برنامه هایشان به عملیاتی شدن نزدیک است را انتخاب کنند.

عباسی با اشاره به حضور حداکثری مردم بیان داشت: مشارکت مردم در انتخابات از تاکیدات مقام معظم رهبری است، امروز جنگ، جنگ اراده ها است، دشمن بعد از اینکه با جنگ سخت از جمله ترور و … نتوانست به مقاصد خود برسد به دنبال سست کردن عقاید و اراده مردم رفتند.

وی ادامه داد: اگر شرایط امروز را با شرایط قبل از انقلاب بسنجیم، می بینیم چقدر متفاوت است یک روز برای تهیه سیم خاردار هم محتاج کشورهای دیگر بودیم اما امروز دشمن اگر بخواهد کوچکترین فکر و خیالی داشته باشد با سخت ترین پاسخ ما روبرو می شود.

فرماندار با بیان اینکه انقلاب و دهه فجر نشان دهنده دستاوردهای این نظام و انقلاب است، تصریح کرد: معلمان ما وظیفه دارند شرایط روزهای قبل از انقلاب را به دانش آموزان بگویند و روشنگری کنند به طور مثال ماجرای قرارداد کاپیتولاسیون را باید دانش آموزان بدانند که مستشاران که در ایران می آمدند با مردم ایران چه رفتاری می کردند.

عباسی بیان داشت: یکی از نعمت‌های امروز ما بحث عزت و آزادگی است؛ در دوره های مختلف لیبرال ها اعتقاد داشتند آمریکا می تواند با یک دکمه همه مراکز هسته ای ما رو از بین ببرد اما آیا اینگونه بود ما خودمان سرنوشت مان را تغییر می دهیم.

وی تاکید کرد: برنامه های امروز دشمن بر  اساس رای ندادن و حضور نیافتن در پای صندوق های رای برنامه ریزی شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: سردار دلها فرمودند، «یکی از شئونات عاقبت بخیری، ولایت پذیری است» اگر میخواهیم کشور خوب بماند باید پشتیبان و حامی ولایت فقیه باشیم، امروز شیوه مقابله با دشمن رفتن پای صندوق رای و رای دادن است.

فرماندار  بیان کرد: برخی می گویند چه رای بدهیم چه ندهیم، آنها اسم کسی را که می خواهند از صندوق در می آورند هیچ وقت اینگونه نبوده زمانی که
همه می خواستند آقای هاشمی انتخاب شود، مردم مشارکت کردن و پای صندوق های رای آمدن و آقای احمدی نژاد رئیس جمهور شد و در دوره های مختلف هم به همین گونه بود، افراد را مردم تعیین می کنند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت دو ساله دولت در شهرستان بیان داشت: دولت سیزدهم در فریدن بیش از ۵۵۰ میلیارد تومن برای کارهای عمرانی هزینه کرده، شهرک گلخانه ای داشتیم که ۱۰_۱۲ سال بود تمام نشده بود که کامل شد و جوانان رو به کار گرفت.

فرماندار تاکید کرد: دولت سیزدهم ماهانه بیش از ۱۳ تا ۱۴ هزار میلیارد تومان بدهی سال های گذشته را پرداخت می کند و خدمات بسیار دیگر را هم به سرانجام رسانده است.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 3 =