پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۸:۵۴:۴۷
فرمانداری شهرستان فریدن

لازمه ای شکست دشمن حضور حداکثری در انتخابات است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن گفت : دشمن سعی در ناامید کردن مردم دارد و میخواهد مشارکت مردم را کمرنگ جلوه دهد . اگر همگانی عمل نکنیم دشمن برنده انتخابات می شود. عزیزاله عباسی در جمع نمازگزاران شهر دامنه ضمن تبریک ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اتحاد و همبستگی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن گفت : دشمن سعی در ناامید کردن مردم دارد و میخواهد مشارکت مردم را کمرنگ جلوه دهد . اگر همگانی عمل نکنیم دشمن برنده انتخابات می شود.

عزیزاله عباسی در جمع نمازگزاران شهر دامنه ضمن تبریک ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اتحاد و همبستگی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد : کشور ایران تنها کشوری است که انقلاب کرد و انقلابش پا برجا ماند .

عباسی با اشاره به امکانات رفاهی در کشورمان و مقایسه کشور در زمان قبل و بعد انقلاب گفت : امروز باید شکر گزار انقلاب باشیم و قدر شهدا و نظام و انقلاب را بدانیم چرا که ما در دوران دفاع مقدس امکانات جنگی هم نداشتیم و امروز با پیشرفت در حوزه ی فن آوری به جایی رسیده ایم که موشک نقطه زن تولید می کنیم که تمام کشور ها از این قدرت دفاعی هراس دارند .

فرماندار تصریح کرد : امروزه به خاطر پیشرفت های نظامی ما دشمنان اسلام به هر نحوی شده هزینه می کنند تا امنیت کشور ما را بهم بریزند و از طرق شبکه های اجتماعی می خواهند صحنه انتخابات را کمرنگ جلوه دهند و مردم را ناامید کنند اما مردم ما با اتحاد خود نقشه های شوم دشمن را بهم می ریزند چرا که اگر همگانی وارد نشویم برنده انتخابات دشمن است .

فرماندار فریدن با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که بر سلامت ، امنیت ، مشارکت و رقابت انتخابات تاکید داشتند افزود : با همکاری نیروهای انتظامی و ناحیه مقاومت سپاه تا کنون تمام انتخابات در شهرستان با سلامت و امنیت برگزار شده است .

وی با اشاره به نقش دشمنان داخلی و خارجی در ناامیدی مردم تاکید کرد : مواظب باشید فریب حرف دشمنان را نخورید و نماینده اصلح را انتخاب کنید که دلسوز مردم باشد .

فرماندار فریدن افزود : انتخابات امسال به برکت ماه مبارک رجب و شعبان با سلامت برگزار می شود و نماینده منتخب باید امانتدار رای مردم باشد.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، صبح امروز- ۱۹ اردیبهشت- مجتبی یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان به همراه رئیس دفتر، مسئول گزینش و مسئول حراست ثبت احوال استان، رئیس ثبت احوال شهرستان با عزیزاله عباسی فرماندار فریدن و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری دیدار و گفتگو کردند. این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در آیینی با حضور فرماندار، مدیران ادوار مختلف آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسوولان و معلمان شهرستان از ۹ معلم نمونه منطقه آموزش و پرورش فریدن روز سه شنبه- ۱۸ اردیبهشت- در سالن هفده شهریور شهر داران تجلیل به عمل آمد. فرماندار شهرستان فریدن رشد و تعالی […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − چهار =