جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۳۰:۱۴
فرمانداری شهرستان فریدن

استاندار اصفهان از افتتاح ۷۴۰ پروژه در استان اصفهان خبر داد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، سیدرضا مرتضوی امروز _دوشنبه شانزدهم بهمن_ در آئین افتتاح طرح‌های شهرستان فریدن اظهار کرد: یکی از سنت‌های خوب که با یک نگاه تبیینی کارآمدی نظام را به مردم منعکس می‌کند افتتاح پروژه‌ها در مناسبت‌های ملی است. وی افزود: در دوران کنونی دشمن با تمام همت و سیاست خود سعی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، سیدرضا مرتضوی امروز _دوشنبه شانزدهم بهمن_ در آئین افتتاح طرح‌های شهرستان فریدن اظهار کرد: یکی از سنت‌های خوب که با یک نگاه تبیینی کارآمدی نظام را به مردم منعکس می‌کند افتتاح پروژه‌ها در مناسبت‌های ملی است.

وی افزود: در دوران کنونی دشمن با تمام همت و سیاست خود سعی در جلوه دادن نقص‌ها و ضعف‌های نظام دارد تا مردم را نسبت به آینده کشور مأیوس کند، بنابراین باید در عرصه سرمایه‌گذاری به منظور کار و اشتغال، و پیشرفت علم و دانش و فراهم شدن زیرساخت‌ها حرکت کنیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: مردم طی ۴۵ سال گذشته پای نظام ایستادند، اما راهبرد دشمن این است که با منش رسانه خودش مردم را ناامید کند.

مرتضوی افزود: طی دو سال گذشته ۱۴۰۵ پروژه جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۱۲۲ میلیارد تومان در استان اصفهان اجرا شده است که از این تعداد ۱۳۰ پروژه طی پنج ماه گذشته (از هفته دولت تا دهه فجر سال جاری) اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در ایام‌الله دهه فجر سال جاری ۷۴۰ پروژه در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد ۱۳۰ پروژه مربوط به جهاد کشاورزی است.

استاندار اصفهان گفت: اگر منصفانه به کارهای دولت در کشور نگاه شود متوجه می‌شویم که مجموعه کشور یک کارگاه بزرگ است که همه در حال فعالیت هستند و بخش خصوص به عنوان پشتیبان در این حرکت امیدوارانه کمک می‌کند.

مرتضوی افزود: با پیگیری مسئولان استان طی دو سال گذشته ۵۰۰ واحد صنعتی در استان اصفهان از حالت رکود درآمدند و فعال شدند.

وی گفت: توپخانه دشمن به طریق مختلف در حال پمپاژ یاس و ناامیدی است تا نفاق و دوگانگی را ترویج کند.

استاندار اصفهان گفت: رویکرد دشمن ناامید کردن مردم است، دشمن حتی موقع مسابقات بازی تیم ایران با کشورها به دنبال تضعیف روحیه مردم است.

مرتضوی افزود: عمق استراتژی جمهوری اسلامی از مرزهای کشور به سمت مرزهای مدیترانه کشیده شده است و دشمن می‌داند از زمان هخامنشیان تاکنون چنین اتفاقاتی در این سرزمین نیفتاده است.

وی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند گفت: دشمن انسجام ملی و وحدت ملی را هدف قرار داده است زیرا می‌داند اگر یک انتخابات فراگیر با مشارکت حداکثری در کشور اتفاق بیفتد، بسیاری از معادلات و توطئه‌های جهانی علیه جمهوری اسلامی خنثی می‌شود.

استاندار اصفهان افزود: روزی دشمن می‌تواند در مقابل جمهوری اسلامی پیروز شود که بتواند سرمایه اجتماعی کشور را از بین ببرد، بنابراین دشمنان از شرکت کردن مردم در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات هراس دارد.

مرتضوی افزود: وظیفه هر فرد ایرانی این است که یک ستاد انتخاباتی باشد نه با هدف این که از شخص خاص جانب‌داری کنیم، بلکه منظور من معرفی دستاوردهای نظام با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات است تا رویداد بزرگ انتخابات در کشور با مشارکت حداکثری برگزار شود.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =