شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۴۹:۱۱
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار فریدن: بیش از ۲۷۷ میلیارد تومان تسهیلات در راستای حوزه اجتماعی به فریدنی ها پرداخت شده است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در دیدار مردمی با اهالی روستای سفتجان که با حضور کوهستانی رئیس دادگستری، بخشدار بخش مرکزی و تعدادی از روسای دستگاه‌های اجرایی برگزار شد،اظهار داشت : مسئولان فرزندان همین آب و خاک بوده  و همگی نسبت به مسائل و مشکلات شهرستان واقف و  دغدغه مند می باشند اما […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در دیدار مردمی با اهالی روستای سفتجان که با حضور کوهستانی رئیس دادگستری، بخشدار بخش مرکزی و تعدادی از روسای دستگاه‌های اجرایی برگزار شد،اظهار داشت : مسئولان فرزندان همین آب و خاک بوده  و همگی نسبت به مسائل و مشکلات شهرستان واقف و  دغدغه مند می باشند اما  هدف از برگزاری این دیدارها  شنیدن مطالبات ، مسائل و مشکلات اهالی شهرستان  از زبان خودشان و ارائه راهکار و راه حل می باشد.

عزیزاله عباسی با اشاره به سرکشی های مستمر از روستا و دیدارهای قبل  اذعان داشت:  لازم است کارها و  اقدامات انجام شده بررسی و نقاط ضعف  تقویت  شود.

وی افزود: طبق گزارشات بیان شده، خوشبختانه اقدامات شایسته و  قابل دفاعی در این مدت در حوزه های مختلف در روستا  انجام شده است .

نماینده عالی دولت سپس با بیان اینکه امروز دغدغه ما و شما کشاورزان عزیز اصلاح و تغییر الگوی کشت می باشد، تاکید کرد:  قطعا کشاورزی کردن در این شرایط خشکسالی و با توجه به وضعیت اقتصادی بسیارسخت است  و همه انتظار دارند  ثمره و نتیجه خوبی به دست بیاورند و همگی  انتظار داریم تیم مدیریتی جهاد کشاورزی در راستای فرهنگ سازی پیرامون اصلاح الگوی کشت ورودی جدی داشته باشند .

عباسی همچنین در پاسخ به سوال یکی از جوانان در خصوص عدم اهتمام دولت  به اشتغال در شهرستان تصریح کرد :  طی دو سال گذشته  بیش از ۱۷۱۶ شغل در شهرستان ایجاد شده و بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبارات اشتغال به متقاضیان اختصاص داده شده است .

وی بیان داشت: در حوزه اجتماعی از جمله تسهیلات مسکن ، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز  بیش از ۲۷۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده اما متاسفانه افرادی که از خدمات دولت بهره گرفته اند جایی بروز نمی دهند و اگر تنها یک  نفر هم به هر دلیلی نتوانسته باشد از این مزایا استفاده کند موضوع را تعمیم داده و می‌گوید انجام نشده است .

نماینده عالی دولت افزود:  در خصوص انجام فعالیت‌های  عمرانی و خدماتی نیز خوشبختانه در این دولت پیشرفتی چشمگیر و ملموس را شاهد بودیم  بعنوان نمونه میزان قیر رایگان شهرستان از ۱۸۰ تن بدو ورود ما به ۱۲۰۰ تن و امسال به ۱۵۰۰ تن  افزایش داشته و در حد توان در همه شهرها و روستاهای شهرستان کارهای عمرانی انجام شده است  اما اگر درب منزل یک نفر آسفالت نشده باشد همان یک نفر  تمام اقدامات را زیر سوال می برد.

فرماندار تاکید کرد: حجم فعالیت انجام شده طی دو سال گذشته بیشتر از هشت سال دولت قبل بود که متاسفانه همچنان  برخی افراد مدعی هستند کاری انجام نشده که این قضاوتی ناصحیح است ضمن اینکه افرادی که در خصوص اجرای طرح هادی مطالبه دارند بحق بوده و ما در سال آینده انشاا… برنامه ریزی لازم در این حوزه را انجام خواهیم داد.

عباسی به سوال حاضران در خصوص کمبود آب شرب و اصلاح شبکه روستا نیز پاسخ داده و اظهار داشت: خشکسالی های متمادی مشکلات بی شماری در این حوزه ایجاد نموده که انشاا…با بارش  برف و باران مرتفع خواهد شد اما ما نیز به جد پیگیر موضوع هستیم .

وی به ارائه مشکلات مدارس روستا توسط شوراهای دانش آموزی نیز اشاره و تاکید کرد: مدیریت محترم آموزش و پرورش نسبت به پاسخگویی به مطالبه دانش آموزان در خصوص آزمایشگاه و  کتابخانه با همکاری ادارات کتابخانه ها و فرهنگ و ارشاد اسلامی ورود نماید ضمن اینکه در سال آینده همزمان با آسفالت معابر حیاط مدارس نیز آسفالت گردد.

فرماندار گفت: حل قسمتی از مشکلات مربوط به مردم می باشد و همت و تلاش آنها را می طلبد و دولت به تنهایی نمی تواند معجزه کند و نیازمند  تعامل و هم افزایی می باشد که از جمله این موارد همراهی کشاورزان با جهاد برای اصلاح الگوی کشت می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان سخنانشان به انتخابات پیش رو نیز اشاره و از همگان درخواست کرد:  در این آزمون ملی حضوری پررنگ داشته باشند.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 3 =