شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۴۲:۲۷
فرمانداری شهرستان فریدن

انتخابات، راهکار برقراری دموکراسی امروز در دنیاست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدن، نشست فرماندار با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی همچنین پیشکسوتان و بازنشستگان این حوزه در راستای حضور و مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ برگزار شد. در این جلسه فرماندار فریدن نیروی انتظامی را مظهر، عامل قوام و ثبات نظام اسلامی در عرصه های مختلف برشمرد و تصریح کرد: نیروی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدن، نشست فرماندار با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی همچنین پیشکسوتان و بازنشستگان این حوزه در راستای حضور و مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این جلسه فرماندار فریدن نیروی انتظامی را مظهر، عامل قوام و ثبات نظام اسلامی در عرصه های مختلف برشمرد و تصریح کرد: نیروی انتظامی مرکز ثقل استقرار ارزش‌های اسلامی، مامنی برای مردم و عامل امنیت و آرامش است.

عزیزاله عباسی با اشاره به اهمیت نظم و انتظام در آموزه های اسلامی اظهار داشت: این نیرو مظهر انضباط در امور است و البته نیروی انتظامی و وزارت کشور جدا از هم نبوده و در تعامل و هم افزایی هستند.

وی در ادامه با اشاره به درپیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: اساس و کلید واژه برگزاری انتخابات مر قانون است و لاغیر. و در امر برگزاری انتخابات نیروی انتظامی بازوی اجرایی قوی وزارت کشور شمرده می شود.

رئیس حوزه انتخابیه فریدن ، فریدون شهر ، چادگان و بویین میاندشت تاکید کرد: انتخابات، راهکار برقراری دموکراسی امروز در دنیاست و باید در جهت افزایش مشارکت مردمی حرکت کنیم.

عباسی ادامه داد: دشمنان تلاش دارند فضای جامعه را به سمت ناامیدی هدایت کنند و حضور مردم در پای صندوق‌های رای را کمرنگ جلوه دهند.

فرماندار با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته دشمن تمام تلاش خود را برای نابودی جمهوری اسلامی انجام داده است، گفت: امروز دشمنان انقلاب همه ظرفیت و توانایی خود را پای کار آورده و جنگ ترکیبی را در حوزه‌های مختلف علیه ما به راه انداخته‌اند که باید مراقب این فتنه های پی در پی آنها بود.

وی با گرامیداشت یاد شهدای جنایت تروریستی کرمان گفت: ۲فتنه توسط دشمن در جریان است یک ایجاد تردید در امنیت ایران و دو ایجاد یاس از آینده ایران  و به شدت در حال اجرای بخش های مختلف بر روی اقشار مردم توسط عوامل داخلی هستند و حادثه تروریستی کرمان نیز در راستای تلقین ناامنی به جامعه صورت گرفت اما حضور پرشور و برگزاری انتخابات سالم شکستی سهمگین برای دشمنان خواهد بود.

رئیس حوزه انتخابیه فریدن ، فریدون شهر ، چادگان و بویین میاندشت با اشاره به چگونگی فرآیند انتخابات در ماه های اخیر بیان کرد: افرادی که رد صلاحیت گردیده اند، نباید فکر کنیم جایگاه اجتماعی آنها از دست رفته بلکه طبق قانون فقط صلاحیت برخی از افراد با نظر دستگاه های ذی صلاح برای آن جایگاه اثبات نشده است.

وی در ادامه به فتنه سال ۱۳۸۸ اشاره و گفت: در سال ۸۸ نیز برخی با بی قانونی به دنبال باطل کردن انتخابات بودند و قبل از شمارش آراء اعلام پیروزی کردند و باعث ایجاد بحرانی بزرگ در کشور شدند اما در ۹ دی مردم با بصیرت بساط آنها را جمع کردند اما هنوز اثر آن بی قانونی را در کشور شاهدیم.

نماینده عالی دولت بیان کرد: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های مختلفی را به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی است.

عباسی تاکید کرد: دشمنان زمانی به خود اجازه حمله یا تجاوز به یک کشور را می دهند که در آن کشور اختلافات به اوج رسیده باشد و راه برای نفوذ دشمن باز باشد که نمونه آن را در سوریه شاهد بودیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: در بحث انتخابات توجه به چهار مؤلفه رقابت، سلامت، امنیت ومشارکت حداکثری با هدف جهاد تبیین ضروری است.

رئیس حوزه انتخابیه فریدن ، فریدون شهر ، چادگان و بویین میاندشت تصریح کرد: ما در حوزه سلامت و امنیت تمام تلاش خود را خواهیم کرد اما بحث اصلی ۲ راهبرد رقابت و مشارکت است که مستقیما به هم وابسته بوده و رونق هرکدام دیگری را نیز اعتلا می دهد.

فرماندار گفت: این انتخابات با توجه به تلاش های دشمن بسیار حائز اهمیت است و در همین راستا الگو و راهکار، ایده پردازی، ابتکار عمل، وحدت و همدلی به همراه رقابت سالم در انتخابات می تواند باعث رونق در مشارکت شود.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =