شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۱۳:۳۶
فرمانداری شهرستان فریدن

از بیان خدمات تا پیگیری مشکلات مردم روستای قودجانک

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، هفتمین دیدار مردمی فرماندار فریدن با اهالی شهرستان در سال جاری همراه با شورای اداری روستایی با حضور عزیزاله عباسی فرماندار، بخشدار زنده رود و تعدادی روسای دستگاه‌های اجرایی در روستای  قودجانک  برگزار شد . فرماندار فریدن ضمن تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، هفتمین دیدار مردمی فرماندار فریدن با اهالی شهرستان در سال جاری همراه با شورای اداری روستایی با حضور عزیزاله عباسی فرماندار، بخشدار زنده رود و تعدادی روسای دستگاه‌های اجرایی در روستای  قودجانک  برگزار شد .

فرماندار فریدن ضمن تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، یاد و خاطره شهدای گرانقدر روستای قودجانک  را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: مجموعه دولت نیازمند دعای خیر مردم می باشد تا  بتواند در فرصت باقی مانده مسیر توسعه و پیشرفت را ریل گذاری و به سرمنزل مقصود برساند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه به برگزاری برنامه دیدارهای مردمی در روستاها با حضور مدیران و روسای ادارات اشاره داشت و افزود: هم دلی ، هم افزایی و هم پوشانی در شهرستان و فرصت خدمتی که  برای دولت‌مردان ایجاد شده همه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد .

عزیزاله عباسی با اشاره به پیشرفت و توسعه شهرستان خاصه روستای قودجانک طی سال‌های پیروزی انقلاب خاصه دوساله دولت سیزدهم، خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم  کاملا مردمی است و تمام مسئولان خود را برای خدمت به مردم وقف نموده اند .

وی  به تغییرات مدیریتی شهرستان و سپردن امور به جوانان انقلابی و با انگیزه اشاره کرد و اذعان داشت: در سال جاری بیش از ۳ هزار تن قیر رایگان  بیش از سهمیه شهرستان از دولت دریافت کردیم و بحمدالله شاهد اتفاقات خوبی در حوزه اجرای طرحهای هادی در شهرها و روستاهای فریدن بودیم.

فرماندار در بخش دیگری از سخنانشان به تشریح وضعیت اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی کشور پرداخت  و تاکید کرد : ایران اسلامی امروز تبدیل به جزیره امنی گردیده که  بلحاظ بین المللی و ملی امنیت و آرامش بر آن حاکم می باشد  .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره داشت و تصریح کرد: با توجه به شرایط و اقتضائات کشور در عرصه ملی و بین المللی حضور گسترده در پای صندوق‌های رای بسیار تاثیرگذار است و باعث سربلندی نظام می باشد .

نماینده عالی دولت در شهرستان  خاطر نشان کرد: تلاش در راستای تحقق ۴ راهبرد اساسی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وظیفه همگان می باشد و افزودند دشمن سال‌هاست در تلاش است تا بذر ناامیدی را میان مردم پرورش دهد اما ما نباید مرعوب دشمن شویم و با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای دشمن را شکست دهیم.

فرماندار تاکید کرد : ما موظفیم بجز حضور در پای صندوق‌های رای ، انتخابی آگاهانه و اصلح بر اساس دستور قرآن داشته باشیم و کسانی را انتخاب کنیم که همسو با نظام باشند و به قانون و شرح وظایف خود اشرافیت کامل داشته باشند .

برنامه ریزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای  آسفالت سایر معابر روستا در سال آینده ، پیگیری بخشداری ،بنیاد مسکن و دهیاری و شورا برای الحاق زمین به روستا که در صورت نبود زمین ملی ، زمین‌های کشاورزی تغییر کاربری داده شود ، پیگیری تغییر کاربری حمام روستا به خانه ورزش ، انجام جابجایی پایه های چراغ برق و تبدیل سیم به کابل توسط امور برق ، پیگیری رفع نقطه حادثه خیز ورودی روستا ، برگزاری دوره های آموزشی تغییر الگوی کشت و هدایت کشاورزان برای انجام آزمایش خاک توسط جهاد کشاورزی ، همراهی امور آب با حفر چاه کشاورزی روستا، انجام آموزش و فرهنگ سازی توسط اداره گاز مبنی بر اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه و رعایت نکات ایمنی ، همراهی بخشداری و اداره ورزش و جوانان در خصوص احداث زمین چمن، تامین روشنایی ورودی روستا و … از دیگر تاکیدات فرماندار بود.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در دومین روز از هفته کار و کارگر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهر داران با حضور جامعه کار و تولید در روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز _پنج شنبه ششم اردیبهشت_ در مراسم عطر افشانی قبور شهدای شهر داران به مناسبت هفته کار و کارگری گفت: امروز ما در این مکان گرد هم آمده ایم که با شهدایمان تجدید عهد و پیمان کنیم و پاسدار و رهرو راه و تفکر شهیدان باشیم. […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن صبح امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در فریدن گفت: دستگاه‌های متولی برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری، تامین امنیت و سلامت این آزمون و ایجاد شرایط بدون استرس و محیطی امن و سالم برای داوطلبان در […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندرای فریدن، نمازگزاران فریدنی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مسجد صاحب الزمان(عج) تا خیابان امام خمینی(ره) با شعارهای «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیروهای مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 8 =