جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۱:۴۶:۳۳
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار فریدن: خدمت به مردم ولایت مدار فریدن از افتخارات ماست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار در دیدار با مردم روستای گل امیر از اهالی روستا به جهت حضور در مسجد تقدیر کرد و اظهار داشت:  از افتخارات مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مردمانی ولایی و همیشه در صحنه است زیرا اگر حضور مقتدرانه مردم در عرصه های مختلف نبود هیچ‌گاه نظام […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار در دیدار با مردم روستای گل امیر از اهالی روستا به جهت حضور در مسجد تقدیر کرد و اظهار داشت:  از افتخارات مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مردمانی ولایی و همیشه در صحنه است زیرا اگر حضور مقتدرانه مردم در عرصه های مختلف نبود هیچ‌گاه نظام به موفقیت‌های بزرگی که امروز کسب نموده دست پیدا نمی کرد.

عزیزاله عباسی اظهار داشت: بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش زیک گوهرند لذا  ما نمی توانیم نسبت به سرنوشت کشور بی تفاوت باشیم و باید فداکاری و ایثار دلاور مردان دوران جنگ را سرلوحه کاری خود قرار دهیم زیرا اگر  در زمان جنگ دلیر مردان و شیر زنان ایران اسلامی نسبت به سرنوشت خویش بی تفاوت بودند  امروز نیز خدایی ناکرده ما سرنوشتی به مانند غزه داشتیم .

وی سپس به انتخابات پیش رو اشاره داشت و تاکید کرد: با توجه به شرایط و اقتضائات کشور در عرصه ملی و بین المللی حضور گسترده در پای صندوق‌های رای بسیار تاثیرگذار است و باعث سربلندی نظام می باشد .

فرماندار خاطر نشان کرد: تلاش در راستای تحقق ۴ راهبرد اساسی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وظیفه همگان می باشد زیرا دشمن سال‌هاست در تلاش است تا بذر ناامیدی را میان مردم پرورش دهد اما ما نباید مرعوب دشمن شویم و با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای دشمن را شکست دهیم.

عباسی تاکید کرد: ما موظفیم بجز حضور در پای صندوق‌های رای ، انتخابی آگاهانه و اصلح بر اساس دستور قرآن داشته باشیم و کسانی را انتخاب کنیم که همسو با نظام باشند و به قانون و شرح وظایف خود اشرافیت کامل داشته باشند .

وی افزود:  ما در قوه مجریه مجری قانون هستیم و باید قانون را اجرا کنیم لذا تصویب و تبیین قانون به نفع مردم و متناسب با مصلحت کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

گفتنی است، تشکیل کمیته تخصصی و کارشناسی توسط جهاد کشاورزی و منابع طبیعی برای رفع اختلافات زمین‌های کشاورزی و پیگیری رفع تداخلات و احصا مشکلات و راهنمایی مردم تکلیف فرماندار به دستگاه‌های مذکور در پاسخ به گلایه اهالی در رابطه با مشکلات کشاورزان و منابع طبیعی برای زمین های ملی بود.

تعیین تکلیف سریع زیرگذر گل امیر و هدایت آب با محوریت بخشداری و همکاری راهداری و حمل و نقل جاده ای ، اجرا و تکمیل پروژه آسفالت معابر در سال آینده، درخواست کتبی مردم مبنی بر عملکرد معدن سفید خانی و ارسال اخطاریه به صنعت معدن و تجارت، هدایت کشاورزان به سمت انجام آزمایش خاک و برگزاری کلاس‌های ترویجی توسط جهاد کشاورزی در فرصت باقی مانده از سال، احداث زمین چمن مصنوعی توسط خیرین در زمین واگذار شده به آموزش و پرورش، از دیگر تاکیدات فرماندار به مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه بود.

شایان ذکر است این ششمین  دیدار مردمی فرماندار با اهالی شهرستان می باشد که بهمراه بخشدار بخش مرکزی و تعدادی از روسای دستگاه‌های اجرایی در روستای گل امیر برگزار شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + بیست =