پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۱۱:۵۹
فرمانداری شهرستان فریدن

مطرح کردن سه طرح راهبردی برای رفع نیاز های منطقه در مجمع بسیجیان شهرستان فریدن

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اجلاس سالانه مجمع بسیجیان شهرستان فریدن با حضور فرماندار، امام جمعه شهر داران، اعضاء کارگروه های مربوطه  و مسئولان شهرستان باهدف بررسی و تصویب طرح های پیشنهادی کارگروه های بهداشت و سلامت، فرهنگی اجتماعی و سیاسی برگزار شد. فرماندار فریدن در این جلسه با اشاره به جنایت های رژیم […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اجلاس سالانه مجمع بسیجیان شهرستان فریدن با حضور فرماندار، امام جمعه شهر داران، اعضاء کارگروه های مربوطه  و مسئولان شهرستان باهدف بررسی و تصویب طرح های پیشنهادی کارگروه های بهداشت و سلامت، فرهنگی اجتماعی و سیاسی برگزار شد.

فرماندار فریدن در این جلسه با اشاره به جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی بیان کرد: جنایات اخیر و حمله به بیمارستان در غزه نشان داد که خلق و خوی اسرائیل از هر حیوان درنده‌ای درنده‌تر است.

عزیزاله عباسی با اشاره به آیه ۹ سوره توبه تاکید کرد: آنها می‌خواهند که نور خدا را با دهانشان خاموش کنند و اما خداوند نور خود را کامل می سازد هر چند آنها ناراضی و مخالف باشند و مستکبران با این کار ریشه کن خواهند شد.

وی انتخابات پیش رو را بسیار با اهمیت خواند و تاکید کرد: که وظیفه بسیج در این انتخابات تبیین و روشنگری است تا دشمنان نتوانند با ناامید کردن جامعه باعث کاهش مشارکت و حضور مردم شوند.

فرماندار ادامه داد: با حضور و انتخاب درست باید آینده منطقه و کشور را ساخت اگر مجلس یا دولتی به سرکار می آید که باعث عقب ماندگی کشور می شود، مشکل از انتخاب های ماست، به جای جنگ قدرت باید وحدت ایجاد شود و یک انتخابات باشکوه رقم بخورد.

عباسی اظهار داشت: اطلاع رسانی و بیان خدمات دولت و نهادهای مختلف باعث امید آفرینی و شکست توطئه های دشمنان را رقم خواهد زد.

شایان ذکر است در این اجلاس که برای اولین بار در سال ۱۴۰۲ برگزار شد، دبیران کارگروه ها طرح های پیشنهادی خود که براساس نیاز شهرستان تهیه و پایش شده بود را ارائه کردند.

یکی از مهمترین طرح های مطرح شده ، طرح راه اندازی کلینیک دندان پزشکی در شهرستان فریدن بود .

در این رویداد هم اندیشی ، طرح پیشنهادی با ارائه راهکار هایی مثل : برگزاری برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان و تبیین جایگاه و کرامت انسانی زن در راستای ارتقاء و اهمیت به موضوع عفاف و حجاب مطرح شد.

همچنین طرح سوم با عنوان جهاد تبیین و با هدف بصیرت افزائی عمومی ، تبیین و تشریح جایگاه ولایت فقیه، دستاوردهای انقلاب اسلامی با تعامل و همکاری نهادهای دولتی و متولیان بسیج در اقشار مختلف بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =