جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۶:۲۵:۵۳
فرمانداری شهرستان فریدن

امروز نباید مرعوب دشمن شد و امیدبخشی در جامعه مهم است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، فرماندار و اعضاء شورای تامین بهمراه برخی از مدیران دستگاه های اجرایی به مناسبت هفته بسیج با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و همچنین فرماندهان حوزه های حضرت معصومه(س) و حضرت زینب(س) دیدار کردند. فرماندار با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در تمام دنیا […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، فرماندار و اعضاء شورای تامین بهمراه برخی از مدیران دستگاه های اجرایی به مناسبت هفته بسیج با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و همچنین فرماندهان حوزه های حضرت معصومه(س) و حضرت زینب(س) دیدار کردند.

فرماندار با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در تمام دنیا بسط یافته است، افزود: تبلور این تفکر در آن سوی مرزها از آرمان‌های انقلاب اسلامی است که تحقق یافته است.

عزیزاله عباسی با بیان اینکه بسیج نماد فداکاری و از خودگذشتگی و انجام کارهای ناشدنی شده است، ادامه داد: امروز در کشور ما، همه کسانی که در حال خدمت‌گذاری در سنگر مسئولیت خودشان هستند نیز عنوان بسیجی دارند ولو اینکه سازمان دهی به عنوان فرد بسیجی نداشته باشند زیرا همین خدمت صادقانه به مردم و اسلام نشأت گرفته از روحیه و تفکر بسیجی است.

وی با اشاره به جشن پیروزی فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی، ابراز کرد: تفکر جهادی که نماد آن محور مقاومت است اسرائیل غاصب را به زانو درآورده و این رژیم اشغالگر که تا بن دندان مسلح توسط محور مقاومت زمین‌گیر شد و اگر چند روز دیگر این جنگ پیدا می‌کرد پایتخت‌های این رژیم جعلی نیز تخلیه می‌شد به همین دلیل مجبور به آتش بس شدند و این برگ زرینی بر افتخارات جبهه مقاومت است.

فرماندار، بسیج را عاملی برای خنثی کردن توطئه های دشمن دانست و تصریح کرد:در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان را پیش رو داریم و امروز وظیفه ما حضور حداکثری در کنار صندوق های رای است و فارغ از تمام مسائل فقط برای کشور و خنثی کردن توطئه ها و ناامید کردن دشمنان مبلغ مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.

عباسی ادامه داد: امروز نباید مرعوب دشمن شد و امیدبخشی در جامعه مهم است، دشمن به دنبال یاس در مردم بوده که نباید گذاشت این اتفاق بیفتد، حقایق باید گفته شوند تا جلوی وارونه‌سازی دشمن گرفته شود، باید از حقایقی همچون دستاوردها، پیشرفت ها و ….. در کشور صحبت کرد.

وی در پایان از زحمات تمام بسیجیان قدردانی و تشکر کرد و اظهار داشت: هر زمانی که کشور با بحران یا مشکلی روبرو شد حضور بسیج باعث شد از آن بحران ها و مشکلات عبور کنیم به همین دلیل دشمنان با بسیج کینه ای دیرینه دارند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به مناسبت هفته هلال احمر “عزیزاله عباسی” فرماندار فریدن روز دوشنبه به اتفاق جمعی از مسئولان شهرستانی جهت دیدار با رئیس و پرسنل هلال احمر این شهرستان در پایگاه این سازمان در شهر دامنه حضور یافتند و این هفته را به رئیس و پرسنل تبریک گفتند. در این دیدار […]

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به مناسبت دهه کرامت و هفته فرهنگی فریدن با حضور خادمان آستان قدس رضوی، کاروان «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، میهمان مردم روستاهای بخش زنده رود بود که جلوه های معنوی خاصی را در این روستاها ایجاد کرد. خدام […]

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، نمایشگاه «نهضت مشروطه از دریچه عکس» شامل ۲۸ قطعه عکس و ۱۰ سند از دوران و وقایع مشروطه که نقش روحانیون اصفهان را در آن به نمایش در آورده به مناسبت هفته فرهنگی فریدن و دهه کرامت در سالن سینما فرهنگ شهر داران برپا شد همچنین در کنار این […]

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  درمراسمی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مسئولان ، قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی شهید ادوارد آنیلی در روستای موغان شهرستان فریدن با حضور ۳۰ گروه جهادی افتتاح و شروع به کار کرد.

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یک =