شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۰۲:۵۸
فرمانداری شهرستان فریدن

مشکلات بیمه کارگران ساختمانی در فریدن باید به جد پیگیری شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به مناسبت هفته تامین اجتماعی،«احمدی» رئیس تامین اجتماعی شهرستان به همراه تعدای از کارکنان این سازمان ضمن دیدار با فرماندار گزارشی از وضعیت شهرستان در حوزه کاری خود ارائه دادند. فرماندار در این دیدار ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی و تشکر از حضور حاضران عنوان کرد: گسترش فرهنگ بیمه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به مناسبت هفته تامین اجتماعی،«احمدی» رئیس تامین اجتماعی شهرستان به همراه تعدای از کارکنان این سازمان ضمن دیدار با فرماندار گزارشی از وضعیت شهرستان در حوزه کاری خود ارائه دادند.

فرماندار در این دیدار ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی و تشکر از حضور حاضران عنوان کرد: گسترش فرهنگ بیمه ای قطعا در راستای رشد تعهد اجتماعی در جامعه بوده و نقش انکار ناپذیر در توسعه و پیشرفت جوامع دارد.

عزیزاله عباسی بیان کرد: به هر میزان از توجه به مساله بیمه و تامین اجتماعی کاسته شود مشکلات و معضلات اجتماعی بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به مراجعات در خصوص بیمه کارگران ساختمانی بیان کرد: شهرستان ما یکی از مناطقی است که کارگران ساختمانی بسیاری در آن حضور دارند بنابراین دنبال راهکار برای حل مشکلات آن ها باشید و هر زمانی که نیاز به پیگیری فرمانداری یا نماینده شهرستان هست انتقال بدهید تا موضوعات به جد پیگیری شود.

فرماندار با بیان اینکه حل مشکلات درمانگاه از طروق مختلف در حال پیگیری است، اظهار داشت: این درمانگاه یکی از نقاطی است که مردم مراجعات بسیاری به آن دارند بنابراین حل مشکلات آن باید جزء اولویت ها باشد و با راه حل های مناسب و قانونی مشوق های برای آمدن پزشکان خاصه دندانپزشکی داشته باشید.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به مناسبت هفته هلال احمر “عزیزاله عباسی” فرماندار فریدن روز دوشنبه به اتفاق جمعی از مسئولان شهرستانی جهت دیدار با رئیس و پرسنل هلال احمر این شهرستان در پایگاه این سازمان در شهر دامنه حضور یافتند و این هفته را به رئیس و پرسنل تبریک گفتند. در این دیدار […]

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به مناسبت دهه کرامت و هفته فرهنگی فریدن با حضور خادمان آستان قدس رضوی، کاروان «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، میهمان مردم روستاهای بخش زنده رود بود که جلوه های معنوی خاصی را در این روستاها ایجاد کرد. خدام […]

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، نمایشگاه «نهضت مشروطه از دریچه عکس» شامل ۲۸ قطعه عکس و ۱۰ سند از دوران و وقایع مشروطه که نقش روحانیون اصفهان را در آن به نمایش در آورده به مناسبت هفته فرهنگی فریدن و دهه کرامت در سالن سینما فرهنگ شهر داران برپا شد همچنین در کنار این […]

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  درمراسمی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مسئولان ، قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی شهید ادوارد آنیلی در روستای موغان شهرستان فریدن با حضور ۳۰ گروه جهادی افتتاح و شروع به کار کرد.

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 15 =