دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۰:۳۹:۰۶
فرمانداری شهرستان فریدن

همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات قانون‌مند و سالم آماده است

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی کارگروه اجرایی حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، همایش توجیهی و هم اندیشی عوامل اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هدف ارتقای توانمندی نیرو‌ها و آگاهی به قوانین در شهرستان فریدن برگزار شد. فرماندار شهرستان فریدن گفت: عوامل اجرایی انتخابات باید با رعایت قوانین، […]

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی کارگروه اجرایی حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، همایش توجیهی و هم اندیشی عوامل اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هدف ارتقای توانمندی نیرو‌ها و آگاهی به قوانین در شهرستان فریدن برگزار شد.

فرماندار شهرستان فریدن گفت: عوامل اجرایی انتخابات باید با رعایت قوانین، امانت دار آرای مردم باشند.

عزیزاله عباسی با اعلام آمادگی مسئولین اجرایی، نظارت و بازرسی این شهرستان برای برگزاری انتخابات گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات قانون‌مند و سالم، برای مشارکت حداکثری و گسترده مردم در این میدان مهم فراهم شد.

وی افزود: دوره‌ های آموزشی عوامل اجرایی انتخابات این شهرستان از آموزش عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و کاربران چند هفته است برگزار می شود و آمادگی همه‌ جانبه برای برگزاری انتخاباتی حماسه‌ای و پرشور را داریم.

رئیس حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت  گفت: آموزش عوامل اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هدف ارتقای توانمندی نیرو‌ها و آگاهی به قوانین برگزار شد.

عباسی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه گفت: علاوه بر آموزش عوامل اجرایی انتخابات حوزه انتخابی، تمهیدات لازم اندیشیده شده تا انتخاباتی قانونی، شفاف، سالم، پرشور و با امنیت بالا با مشارکت حداکثری برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه مهمترین اصل انتخابات مشارکت مردمی است، گفت: انتخابات تعیین سرنوشت و حق مردم است و همه باید برای مشارکت بالا در انتخابات تلاش کنیم.

گفتنی است فرماندار فریدن نیز گریزی به قوانین انتخابات زد و درباره برخی نکات انتخاباتی صحبت کردند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  درمراسمی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مسئولان ، قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی شهید ادوارد آنیلی در روستای موغان شهرستان فریدن با حضور ۳۰ گروه جهادی افتتاح و شروع به کار کرد.

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در مراسمی با حضور حجت الاسلام حسن امان الهی مسئول طرح دختران آسمانی، فرماندار، نماینده شهرستانه های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جشن بزرگ دخترانه “دختران ریحانه“ به مناسبت آغاز دهه کرامت و هفته فرهنگی فریدن روز پنج شنبه- ۲۰ اردیبهشت- در سالن […]

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن گفت: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته فرهنگی و دهه کرامت با شعار فریدن مهد غیرت و تجلی نجابت  به همت ورزش و جوانان در راستای ترویج و تشویق آحاد مردم به ورزش کردن بویژه ورزش ساده ولی تاثیرگذار پیاده روی است. عزیزاله عباسی […]

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر خود به شهرستان فریدن برای حضور در همایش جهادگران بسیجی شهرستان، به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد. سرهنگ خلبان ولی رحمانی و هیئت همراه روز پنجشنبه در جریان سفر به فریدن در گلزار مطهر شهدای شهر […]

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سیزده =