پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۵۴:۵۳
فرمانداری شهرستان فریدن

روابط عمومی ها سنگر سازان بی سنگر هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه هم اندیشی با مسئولان روابط عمومی ها در شهرستان با اشاره به تلاش‌ آنان در جهت اطلاع رسانی و امیدآفرینی گفت: فعالان روابط عمومی با توجه به اینکه چندین مسئولیت را در ادارات خود دارند و به گونه ای برای بازتاب خدمات در خط مقدم هستند […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه هم اندیشی با مسئولان روابط عمومی ها در شهرستان با اشاره به تلاش‌ آنان در جهت اطلاع رسانی و امیدآفرینی گفت: فعالان روابط عمومی با توجه به اینکه چندین مسئولیت را در ادارات خود دارند و به گونه ای برای بازتاب خدمات در خط مقدم هستند به مانند سنگرسازان بی سنگر هستند.

عزیزاله عباسی با تبریک دهه کرامت و همچنین هفته روابط عمومی ها تاکید کرد: اگر انسان در مسیر اهل بیت و طبق اهداف آنان قدم بردارد به جایگاهی می رسد که خود اهل بیت به آن رسیده اند و همنشین با آنها خواهند بود.

وی روابط عمومی ها را سفیر ادارات دانست و اظهار کرد: کارشناسان این حوزه اگر طبق وظایفی که رهبری برای آنان برشمرد حرکت و عمل کنند، می توانند بسیار تاثیر گذار باشند.

فرماندار عشق و تخصص را مهمترین ویژگی این شغل عنوان و خاطر نشان کرد: با توجه به سختی کار و از آنجا که زحمات زیادی بر دوش شما است ولی اگر عشق و علاقه نباشد روابط عمومی ها فرسوده می شوند.

عزیزاله عباسی وقت‌گذاری ، دقت و تجربه را به کارشناسان تاکید کرد و افزود: باید روابط عمومی ها نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند و با خلاقیت و نوآوری زبان گویای مسئولان خود باشند.

وی برگزاری نشست‌های مختلف با یکدیگر را در بسترهای مجازی و حقیقی خواستار شد و افزود: انتقال تجربیات مدیران و دبیران ادارات مختلف نقش بسزایی در پیشبرد و ارتقاء روابط عمومی ها دارد.

فرماندار تاکید کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی که اصلی ترین نقش را در اطلاع رسانی درست و شفاف از خدمات دولت برعهده دارند، باید برای مقابله با توطئه ها و دسیسه های دشمنان در ضربه زدن به اعتماد عمومی مردم با همه توان به میدان «جهاد تبیین» آمده و برای روشنگری و رفع اتهامات و شبهات تلاش کنند.

عباسی افزود: یکی از ایرادات و اشکالات مهمی که همواره در دولت های پس از انقلاب اسلامی به نوعی مطرح بوده و متأسفانه در سال‌های گذشته نیز شدت یافته، ضعف در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از خدمات گسترده ای است که در حوزه های گوناگون به انجام رسیده و این معضل جدی در حالی که کشورمان تحت شدیدترین هجمه های تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان قرار گرفته است، می تواند بسیار مخرب و خطرناک باشد.

وی تاکید کرد: از آنجایی که این قشر به دلیل ماهیت شغلی که دارند دیده نمی شوند، مدیران باید به عملکرد این گروه بیشتر توجه کنند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به سال انتخابات، تاکید کرد: بالا بودن میزان شرکت مردم در شهرستان باعث می شود که منتخب مردم به پشتیبانی آنها بیشتر تلاش کند و اطلاع رسانی عملکرد دولت ها، امید و اعتماد در جامعه را رقم می زند.

 

گفتنی است در این جلسه نقدها و پیشنهادهای از جمله عدم پوشش خبری توسط برخی رسانه ها، پایین بودن اعتبارات و نداشتن تجهیزات مناسب در این حوزه، کم توجهی توسط برخی مسئولان به این جایگاه شغلی، فعال بودن روابط عمومی ها در چند پست و کاهش بهره وری در این حوزه،عدم  ارتباط پیوسته روابط عمومی ها با یکدیگر مطرح شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن صبح امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در فریدن گفت: دستگاه‌های متولی برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری، تامین امنیت و سلامت این آزمون و ایجاد شرایط بدون استرس و محیطی امن و سالم برای داوطلبان در […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندرای فریدن، نمازگزاران فریدنی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مسجد صاحب الزمان(عج) تا خیابان امام خمینی(ره) با شعارهای «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیروهای مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + ده =