جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۴۶:۰۷
فرمانداری شهرستان فریدن

جلسه هماهنگی و بزرگداشت سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  صبح روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه جلسه هماهنگی و بزرگداشت سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد. فرماندار عنوان کرد: شخصیت امام راحل و نفوذ ایشان در دلهای مردم ، انقلاب را […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  صبح روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه جلسه هماهنگی و بزرگداشت سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
فرماندار عنوان کرد: شخصیت امام راحل و نفوذ ایشان در دلهای مردم ، انقلاب را به پیروزی رساند و آن را با وجود همه دشمنی ها خصوصا هشت سال جنگ تحمیلی تداوم بخشید و امروز هم با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در مسیر عزت روزافزون ایران اسلامی پیش می رویم.
عزیزاله عباسی با بیان اینکه مشاهیر و  افراد شاخص کشورمان را باید به خوبی به نسل جوان معرفی کنیم تاکید کرد: بزرگداشت ها و مراسم های مذهبی باید به صورت ویژه دیده شوند امروزه شاهدیم که نسل جوان برخی از بزرگان ما را نمی شناسند و با وقایع تاریخی برجسته کشورمان آشنایی ندارند اما در مقابل رفتارشان را با برخی از سلبریتی ها هماهنگ می کنند که این نشانه دهنده ضعف ماست.
فرماندار با اشاره به‌مناسبت سوم خرداد سالگرد آزادی خرمشهر گفت: نقطه عطف جنگ‌تحمیلی آزادی خرمشهر است چرا که آزادی خرمشهر نماد اراده یک ملت با پشتیبانی حق تعالی بود که گرامی داشتن آن تکریم عزتمندی ملت‌ عزیز ایران است
عباسی در ادامه ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه آیین های سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: لازم و ضروری است که تمامی دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با ستاد بزرگداشت سوم خرداد و ارتحال امام خمینی(ره) در راستای برگزاری باشکوه تر برنامه های این مناسبت ها داشته باشند.
در ادامه این جلسه هماهنگی ها و پیشنهاداتی از سوی هر یک از حاضران در خصوص برگزاری باشکوه هر یک از مراسمات و اعزام کاروان زیارتی مرقد امام (ره) مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد که در اولین جلسه که ابتدای هفته آینده برگزار می شود، ادارات برنامه های خود را تقدیم ستاد بزرگداشت سوم خرداد و ارتحال امام خمینی(ره) کنند.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 16 =