جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۵:۴۵:۴۷
فرمانداری شهرستان فریدن

در پرداخت تسهیلات اشتغال ملاک مر قانون است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، میثم مداحی و آرش اخوان مدیرکل های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با فرماندار فریدن دیدار و گفتگو کردند. فرماندار فریدن در این دیدار به مشکلات حوزه اشتغال و پرداخت تسهیلات اشاره کرد و بیان داشت: دولت از ابتدای فعالیت خود مبنا […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، میثم مداحی و آرش اخوان مدیرکل های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با فرماندار فریدن دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار فریدن در این دیدار به مشکلات حوزه اشتغال و پرداخت تسهیلات اشاره کرد و بیان داشت: دولت از ابتدای فعالیت خود مبنا را بر شفاف سازی قرار داده و در فریدن نیز این چنین بوده است.

عزیزاله عباسی ادامه داد: در پرداخت تسهیلات اشتغال از همان ابتدا به مدیران اجرایی تاکید کردیم، روند پرداختی ها باید کاملا شفاف و روشن باشد و ملاک مُرِّ قانون است.

وی تصریح کرد: عملکرد دولت کاملا شفاف است و با هیچ مدیر اجرایی عقد اخوت نبستیم اگر کم کاری یا بی قانونی صورت بگیرد ما برخورد خواهیم کرد.

عباس ادامه داد: منتقدان نیز باید با مدرک و ادله درست سخن بگویند تا باعث ناامیدی در کشور نشوند، دولت از ابتدای فعالیتش تلاش کرده تا وضعیت کار را بهبود بخشد.

فرماندار تاکید کرد: کارگروه اشتغال شهرستان تمام تلاش خود را انجام داده  تا تسهیلات طبق منطق و قانون به دست افرادی برسد که می توانند اشتغال آفرینی کنند و باری از دوش منطقه بردارند.

از دیگر موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد برخی از مشکلات درگاه ملی مجوزات بود و همچنین در این جلسه مشکلات کارگری نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مداحی و اخوان این وعده را دادند که شهرستان های محرومی چون فریدن را ویژه تر ببینند و بتوانند در کنار مهارت آموزی زمینه های اشتغال را مناسب با ظرفیت ها شهرستان افزایش دهند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار به همراه معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محسن حاج عابدی مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه شهرستان فریدن […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، سفر به شهرستان فریدن را با دیدار با فرماندار این شهرستان آغاز کرد. این دیدار با حضور مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =