جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۱:۳۷:۲۶
فرمانداری شهرستان فریدن

وعده مدیر کل راهداری استان اصفهان؛ مصوبات سفر استاندار به فریدن تا پایان تابستان امسال محقق می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه کمیته حمل و نقل جاده ای به همراه دادستان، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، شهرداران داران و دامنه و رئیس اداره راهداری شهرستان با فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ایی استان اصفهان; در خصوص پروژه های شهرستانی، مصوبات سفر استاندار و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه کمیته حمل و نقل جاده ای به همراه دادستان، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، شهرداران داران و دامنه و رئیس اداره راهداری شهرستان با فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ایی استان اصفهان; در خصوص پروژه های شهرستانی، مصوبات سفر استاندار و پروژه های پیشنهادی شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

فرماندار در این جلسه با اشاره به برخی از مصوبات سفر استاندار به منطقه عنوان کرد: مصوباتی که در سفر استاندار به شهرستان تصویب شد برخی از آنها در حوزه زیر ساختی و راه است و مردم منطقه پیگیر تحقق آن ها هستند که جزء مطالبات به حق آنها است.

عزیزاله عباسی تاکید کرد: از آنجایی که فصل فعالیت عمرانی در این خطه محدود است باید هر چه سریع تر کارهای عمرانی در این شهرستان به سرانجام برسد تا شاهد هدر رفت بیت المال در بخشی از پروژه ها نباشیم.

وی تصریح کرد: منطقه از نظر امکاناتی محروم است و از امتیاز محرومیت نیز محروم گردیده و این امر باعث بروز مشکلات بسیاری شده که می طلبد منطقه فریدن در توزیع اعتبارات ویژه دیده شود.

ساماندهی ورودی و خروجی های غربی و شرقی شهر داران، ایمن سازی مسیر سه راهی نماگرد، تکمیل کنارگذر نهرخلج، تکمیل زیرگذر نهرخلج به درختک، ساماندهی جاده ترانزیتی داران به الیگودرز، تعیین و تکلیف بلوار دانشگاه، ساماندهی بخشی از مسیر دامنه به آشجرد، ساماندهی جاده اطراف پلیس راه دامنه، تعیین و تکلیف حریم جاده در بخشی های از شهر داران، سردرگمی مسافران فریدن به تهران از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار به آنها اشاره داشت.

فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ایی استان اصفهان پس از شنیدن صحبت ها و پیشنهادهای حاضران در جلسه این وعده را داد که مصوبات سفر استاندار را سریعتر عملیاتی کرده و تا پایان تابستان بخشی از آنها محقق شود.

دادخواه خطاب به مظاهری رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای فریدن عنوان کرد: پیگیر پروژه سه راهی نماگرد به سمت داران باشند تا هر چه سریع تر این پروژه را به اتمام برساند و همچنین پروژه های کنار گذر نهرخلج و ورودی و خروجی های شهر داران را جزء اولویت ها دانست.

فرماندار به همراه مدیر کل راهداری استان در پایان از نقاط حادثه خیز و پروژه های مطرح شده بازید کردند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =