پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۳۳:۵۸
فرمانداری شهرستان فریدن

حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان با حضور فرماندار، ،معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار،  کارشناس امور اقتصادی فرمانداری و دیگر اعضاء جلسه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ‎ در این جلسه که به ریاست عزیزاله عباسی فرماندار در سالن جلسات برگزار شد به مشکلات ۵ […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان با حضور فرماندار، ،معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار،  کارشناس امور اقتصادی فرمانداری و دیگر اعضاء جلسه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ‎

در این جلسه که به ریاست عزیزاله عباسی فرماندار در سالن جلسات برگزار شد به مشکلات ۵ تن از سرمایه گذاران که در عرصه تولید در حال فعالیت هستند رسیدگی شد.

فرماندار حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع آنان را از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوانده بر استمرار مساعدت و پشتیبانی های لازم در جهت رشد تولید و افزایش اشتغال تاکید کرد.

عباسی اذعان داشت: با اجرای مصوبات این کمیته امیدواریم که موانع تولید کاهش یافته و شاهد رونق اشتغال در شهرستان باشیم.

وی تاکید کرد: اراده متقاضیان برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف و پیگیری تولید کنندگان برای رفع موانع و مسائل در قالب برنامه های ستاد و دستورالعمل ها و مصوبات عامل اصلی در راستای رسیدگی از سوی ستاد تسهیل است.

ستاد تسهیل و رفع موانع با هدف حل و فصل مشکلات واحد های تولیدی و کمک به تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام، تامین مالی ، تعیین تکلیف بدهی های معوق و همچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط زیست،منابع طبیعی، معادن و رفع موانع صادراتی است.

مشکلات ۵ تن از سرمایه گذاران در عرصه تولید قارچ، دامپروری، گلخانه، تاسیس سردخانه، در این جلسه مطرح شد که برخی از مشکلات آنها به گرفتن استعلامات مثبت از سوی دستگاه های استانی گره خورده است که این وعده داده شد تا در کارگروه استانی این مشکلات مطرح گردیده و هر چه سریع تر مشکلات را حل کرد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پانزده =