جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۱۵:۱۷
فرمانداری شهرستان فریدن

رعایت حجاب با تمام موازین الزامی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه کمیته عفاف و حجاب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران اظهار داشت: ماه مبارک رمضان نسبت به سایر ماه‌ها کرامت بیشتری داشته و ان شاالله توفیق بهره مندی از این ماه نصیب همگان گردد. عزیزاله عباسی بیان داشت: طی سالیان متمادی انقلاب ، دشمن همواره […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه کمیته عفاف و حجاب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران اظهار داشت: ماه مبارک رمضان نسبت به سایر ماه‌ها کرامت بیشتری داشته و ان شاالله توفیق بهره مندی از این ماه نصیب همگان گردد.

عزیزاله عباسی بیان داشت: طی سالیان متمادی انقلاب ، دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به نظام بود که در سال گذشته تلاش نمود از ظرفیت تمام گروه‌ها از  جمله ضد انقلاب‌ها، تجزیه طلب‌ها ، ارازل و اوباش و سلبریتی ها برای دست یابی به اهداف خود بهره گیرد و تلاش نمود اعتقادات دینی مردم را تضعیف نماید.

وی اظهار داشت: اما خوشبختانه با بصیرت و آگاهی مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) الحمدالله دشمن  در دستیابی به هدفش که براندازی بود ناکام ماند و شکست خورد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: پس از ناکامی و شکست تمرکز خود را بر روی حجاب قرار داد و با شعار زن، زندگی ، آزادی برنامه ریزی نمودند تا حجاب را بعنوان ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی متزلزل نمایند .

عباسی اذعان داشت: حجاب جزء احکام الهی بوده و در قانون نظام جمهوری اسلامی نیز به آن تاکید شده و مانند سایر قوانین رعایت آن الزامی می باشد.

وی با بیان اینکه در مواد قانونی ۶۳۸ و ۶۳۹ آمده است که کسانی که بر خلاف قوانین رفتار نمایند با آنها برخورد خواهد شد و با توجه به دستورالعمل‌های صادره از سوی وزارت کشور عدم رعایت حجاب توجیهی نداشته و تمامی مدیران و روسای ادارات مسئول مستقیم پیگیری رعایت عفاف و حجاب در دستگاه مربوط می باشند افزود: رعایت حجاب با تمام موازین الزامی است و تنها شامل بانوان نمی شود و آقایان نیز باید موازین را رعایت نمایند.

رئیس محترم قرارگاه ارتقاء سلامت و امنیت اجتماعی حضرت زینب (س) شهرستان به ورود جدی و مسئولانه تمامی مدیران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید و اظهار داشت: اگر تاکنون کم کاری و سستی وجود داشت باید رویه اصلاح گردد .

عباسی افزود: وقتی ولی امر مسلمین بر رعایت عفاف و حجاب تاکید می فرمایند همه موظف به رعایت بوده و باید به قانون احترام بگذارند و التزام عملی به اسلام نیز رعایت شئونات اسلامی می باشد و کارمندان موظف به رعایت آن  در محیط اداری و خارج از آن می باشند کارمند نظام جمهوری اسلامی در محل کار و بیرون از آن باید قوانین را رعایت نماید .

وی تصریح کرد: طبق دستور الهی ابتدا باید خودمان ملزم به انجام کاری باشیم تا بتوانیم سایرین را نیز ملزم نماییم لذا اول باید خودمان و خانواده مان رعایت عفاف و حجاب نماییم مسئول نظام جمهوری اسلامی باید خود در ابتدای خط مقدم حضور داشته باشد .

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه حجاب محدودیت برای خانواده ها نیست بلکه وقار و  متانت است و کسی که حجاب را رعایت می کند حیثیت و آبروی خود را افزایش می‌دهد تاکید کرد: مسئولان ادارات مراقبت نمایند شئون افراد با حجاب رعایت شود و خدایی ناکرده به افراد بی حجاب بیشتر از افراد محجبه بها داده نشود خصوصا اینکه بر طبق دستورالعمل کسانی که می خواهند از خدمات جمهوری اسلامی بهره مند گردند باید قوانین را نیز رعایت نمایند لذا کسی که به قانون احترام نمی گذارد نباید انتظار داشته باشد که خدماتی دریافت کند.

وی اظهار داشت: ابتدا به افراد تذکر می دهیم اگر مراعات نکردند  برخورد خواهیم نمود ضمن اینکه مدیران و کارکنان نظام باید در چارچوبه نظام حرکت نمایند .

لازم به ذکر است:  ائمه محترم جمعه شهرهای داران و دامنه ، دادستان محترم و رئیس محترم اداره اطلاعات نیز در خصوص لزوم رعایت عفاف و حجاب توضیحاتی ایراد نمودند.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =