جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۹:۲۰:۰۷
فرمانداری شهرستان فریدن

بخشدار زنده رود:یکی از برنامه های مهم و اجرائی در کمیته فرهنگی_اجتماعی جهاد تبیین و بصیرت افزایی است.

به گزارش روابط عمومی بخشداری زنده رود اولین  جلسه کمیته فرهنگی_اجتماعی با حضور اعضای کمیته در محل سالن جلسات بخشداری برگزار شد.عباس نصیری بخشدار، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات وعرض خیر مقدم خدمت حاضرین در جلسه و تقدیر و تشکر از مدعوین اظهار داشت با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید در […]

به گزارش روابط عمومی بخشداری زنده رود اولین  جلسه کمیته فرهنگی_اجتماعی با حضور اعضای کمیته در محل سالن جلسات بخشداری برگزار شد.عباس نصیری بخشدار، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات وعرض خیر مقدم خدمت حاضرین در جلسه و تقدیر و تشکر از مدعوین اظهار داشت با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید در مسیر تحقق اهداف اسلامی حرکت کنیم .ایشان بصیرت افزایی و جهاد تبیین را یکی از برنامه های مهم فرهنگی برشمرد و تشکیل کمیته فرهنگی_اجتماعی را فرصتی برای پیشبرد اهداف بخش عنوان نمود.

نصیری شناسایی آسیب های فرهنگی و اجتماعی بخش و همچنین شناسایی ظرفیت ها را بسیار مهم برشمرد و تأکید کرد اعضای کمیته با همکاری و همدلی وارائه راهکار در جهت حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی گام های موثری بردارند .ایشان ابراز امیدواری نمود جلسات کمیته خروجی ملموس داشته باشد و اعضای کمیته در جهت اجرائی نمودن برنامه های فرهنگی و اجتماعی بکوشد.

ایشان اشاره نمود فعالیت های فرهنگی نیاز به اتاق فکر دارد و کمیته فرهنگی باید به بخش های مرتبط تقسیم بندی شود و هر بخش فعالیت مرتبط خود را انجام دهد.

در ادامه حاضرین به بیان مباحث و راهکارهای مهم فرهنگی_اجتماعی پرداختند .ایشان شناسایی ظرفیت ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی را موثر دانستند و کمک فکری و معنوی از سوی جوانان را مهم برشمردند. حاضرین ضمن اشاره به پتانسیل روستاها در حیطه گردشگری ،برگزاری برنامه های مفرح و شاد اسلامی در این اماکن را یکی از راهکارها اعلام نمودند و به افزایش نشاط اجتماعی با اجرای کارهای ویترینی و برگزاری کاروان شادی تأکید نمودند.

در پایان جلسه تقسیم وظایف انجام شد تا هریک از اعضای کمیته، تخصصی موضوع مرتبط را پیگیری و نسبت به برنامه ریزی و اجرائی نمودن آن اقدام نماید.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =