جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۴۳:۲۴
فرمانداری شهرستان فریدن

پیام تبریک بخشدار زنده رود بمناسبت فرا رسیدن سال نو وعید باستانی نوروز

به گزارش روابط عمومی بخشداری زنده رود، عباس نصیری بخشدار، در پیامی فرارسیدن بهار و سال نو را تبریک گفت.   متن پیام تبریک بدین شرح است: “بسم الله الرحمن الرحیم» یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال بهار ، فرصتی برای […]

به گزارش روابط عمومی بخشداری زنده رود، عباس نصیری بخشدار، در پیامی فرارسیدن بهار و سال نو را تبریک گفت.

 

متن پیام تبریک بدین شرح است:

“بسم الله الرحمن الرحیم»

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

بهار ، فرصتی برای نو شدن ظاهر و باطن و مجالی برای حرکت دوباره در جهت بهتر زیستن و بهتر ساختن است .بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند.

امید است که در سایه الطاف الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری، و ضمن توجه به اینکه سال ۱۴۰۲ سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شد بتوانیم با همکاری،همدلی و هم فکری یکدیگر در مسیر تحقق اهداف متعالی و با ایثار فرزندان فداکار این سرزمین همیشه ماندگار، همگان در سال جدید بیش از گذشته برای توسعه و پیشرفت بخش و زیستن در محیطی سالم، همراه با عزت و رفاه، در پرتو امنیت و آرامش و نشاط اجتماعی کوشیده و در راستای زدودن محرومیت ‌ها، گام برداریم.

امیدوارم در سالی که در پیش است شاهد رشد فزاینده ی کشور و شاهد زمینه‌سازی برای بهره‌گیری از تمامی امکانات برای پیشرفت کشور و بهبود زندگی جامعه‌مان در همه عرصه‌ها باشیم و با نهادینه کردن و ظهور فضایل اخلاقی در زندگی فردی و اجتماعی، مسیر تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی تسهیل و تسریع گردد.

اینجانب بر خود لازم دانسته آغاز سال نو، فرارسیدن بهار طبیعت و عید باستانی نوروز و همزمانی آن با بهار قرآن و ماه بندگی خدا را به همه آحاد ملت قدرشناس ایران اسلامی، بخصوص مردم شریف و عزیز بخش زنده رود تبریک و تهنیت و شادباش عرض نموده و برای همگان سالی توأم با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش آرزو می‌نمایم.

عباس نصیری_بخشدار زنده رود

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =