جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۲۷:۴۲
فرمانداری شهرستان فریدن

نارضایتی فرماندار فریدن از عدم انجام مصوبات ستاد سفر شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار شهرستان باهمراهی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی، بخشدار بخش مرکزی، دبیر ستاد سفر و جمعی از مسئولان در ایام تعطیلات نوروزی از پلیس راه شهر دامنه، ستاد اسکان، پایگاه هلال احمر شهر دامنه، امامزادگان شهر دامنه و استراحتگاه های بین راهی شهرستان بازدید کردند. فرماندار در این […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار شهرستان باهمراهی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی، بخشدار بخش مرکزی، دبیر ستاد سفر و جمعی از مسئولان در ایام تعطیلات نوروزی از پلیس راه شهر دامنه، ستاد اسکان، پایگاه هلال احمر شهر دامنه، امامزادگان شهر دامنه و استراحتگاه های بین راهی شهرستان بازدید کردند.

فرماندار در این بازدید با بیان اینکه برخی از مصوبات ستاد سفر اجرایی نشدند بیان کرد: این بازدید نشان داد برخی دستگاه ها ضعیف عمل کرده و برخی از مصوبات ستاد اجرایی نشده است و این امر هیچ گاه قابل توجیه نیست.

عزیزاله عباسی بیان کرد: مسئولان خادمان مردم هستند و برخی کم کاری ها به دلیل ناهماهنگی مدیران به وجود می آید، امروز شاهد بودیم در تقویت برخی ظرفیت های شهرستانی هم ضعیف عمل شده است.

وی ادامه داد: کوچکترین کم کاری از سوی یک مدیر به اسم تمام شهرستان تمام می شود، مصوبات بارها پیگیری می گردد اما باز شاهد برخی کم کاری ها هستیم، برخی کارها فقط نیاز به مدیریت درست دارد.

فرماندار تاکید کرد: رسالت اصلی ما خدمت رسانی به مردم است، برگزاری جلسات برای ارائه راه حل مناسب برای خدمت رسانی است، نباید جلسات و فعالیت‌های اداری را با روزمرگی و بی تفاوتی سپری کنیم.

عباسی اظهار داشت: در سیستم اجرایی شهرستان به اندازه‌ ی ظرفیت و قابلیت مثبت و توانمندی اجرایی وجود دارد که اگر طرح‌های ابتکاری ارائه شود، قطعاٌ از سوی مسئولان حمایت شود.

وی عنوان کرد: نباید هر دستگاه امروز در شهرستان مستقل عمل کند و باید به صورت‌ مجموعه به هم پیوسته تصمیم‌گیری و اقدام شود.

نماینده عالی دولت اضافه کرد: به جای اینکه نگاه کلان برای توسعه و آبادانی داشته باشیم اگر بخواهیم هر کدام در حوزه اختیارات خود اقداماتی را انجام دهیم که موجب ناقص ماندن بسیاری از پروژه‌ها و برنامه‌ها در شهرستان گردد، از این رو انتظار رشد و آبادانی نباید داشته باشیم اما این دیدگاه در سال ۱۴۰۲ باید تغییر کند و برای فریدن تمام مدیران با وحدت تلاش کنند.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − نه =