چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
۰۴:۲۵:۲۰
فرمانداری شهرستان فریدن

رضایت فرماندار فریدن از عملکرد یکساله شرکت تعاونی دهیاران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار در بازدید از شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی و زنده رود ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید از عملکرد یکساله مدیران و کارکنان شان ابراز رضایت کرد و گفت: یکسال دیگر با تمام فراز و نشیب هایی که داشتیم گذشت و طبق گزارشی که مدیران […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار در بازدید از شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی و زنده رود ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید از عملکرد یکساله مدیران و کارکنان شان ابراز رضایت کرد و گفت: یکسال دیگر با تمام فراز و نشیب هایی که داشتیم گذشت و طبق گزارشی که مدیران شرکت تعاونی ها ارائه دادند عملکردشان رضایت بخش بود اما کافی نیست باید بیشتر تلاش کرد تا بتوانیم عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

فرماندار با اشاره به اینکه در هر دو بخش زنده رود و مرکزی نیروهای اداری نسبت به ده سال قبل افزایش چشم گیری داشتند، تاکید کرد: امروز وقتی نگاهی نسبت به ده سال قبل داریم، شاهدیم حجم کار همان حجم کار است حال کمی بیشتر یا کمتر اما آن کیفیت کار وجود ندارد.

وی ادامه داد: کارکنان بخشداری، شرکت تعاونی ها و دیگر ارگان ها باید تعهد کاری داشته باشند و فعال تر از قبل به امور رسیدگی کنند تا مردم به خادمان خود اعتماد کنند.

عباسی جزیره ی عمل کردن برخی از مدیران را یک معضل جدی در شهرستان دانست و تصریح کرد: مدیران باید با هماهنگی با یکدیگر پیش بروند و سلسله مراتب رعایت شود نباید ناهماهنگی ها باعث ضربه زدن به توسعه شهرستان گردد و این امر قابل بخشش نیست.

فرماندار، شرکت تعاونی را یک پیشتیبان قوی برای دهیاری ها معرفی کرد و گفت: ظرفیت های بالقوه ای در این منطقه وجود دارد که مدیران شرکت های تعاونی با همکاری دهیاران می توانند آنها را به بالفعل تبدیل کنند.

وی با اشاره به مشکلات شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی در سال های قبل، اظهار داشت: مدیرعامل جدید با تمام انرژی خود تلاش می کند که مشکلات سابق را حل کند که در حل بسیاری از آنها نیز موفق بوده اما این امر باید ادامه یابد که با همکاری و هم افزایی بیشتر رسیدن به نقطه مطلوب دور از انتظار نیست.

نماینده عالی دولت شفاف سازی را یکی از مولفه های مهم مدیریتی دانست و افزود: فعالیت های مدیران باید کاملا شفاف باشد زیرا شفاف سازی باعث اعتماد سازی می شود وقتی اعتماد حاصل گردد کارها راحت تر و بدون مشکل پیش خواهد رفت.

عباسی گزارش عملکرد مدیران شرکت تعاونی دهیاری ها را مطلوب توصیف کرد و اذعان داشت: گزارش هایی که ارائه گردید نشان از پویایی و تلاش این دو شرکت دارد که اگر به همین منوال ادامه یابد در سال جدید خبرهای خوب بیشتری را در حوزه اشتغال آفرینی از آنان شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم یک دولت عملگرا است، تاکید کرد: شاهد بودیم در سال های قبل مشکلات را به دلایل مختلف گره می زدند اما دولت سیزدهم بدون هیچ بهانه ای وارد میدان شد و تا به امروز با تمام تحریم ها و توطئه هایی که دشمن اعمال کرده، توانسته در عرصه های مختلف موفق باشد از جمله فضایی، بهداشتی، نظامی، روابط بین الملل و … که موفقیت های چشم گیری را نیز به دنبال داشته است

فرماندار ادامه داد: طبق تلاشی که از دولت مردان در عرصه های بین المللی شاهد هستیم امیدواریم در سال ۱۴۰۲ گشایش های جدیدی حاصل شود که بدون شک آثار آن در شهرستان ما نیز پدیدار خواهد شد.

در این بازدید مدیران گزارشی از عملکرد یکساله خود و برنامه های پیش رو به فرماندار و بخشداران بخش مرکزی و زنده رود ارائه دادند، خرید ماشین زباله، خرید برخی از تجهیزات عمرانی، افتتاح گلخانه در شهرک گلخانه ای، راه اندازی طرح های اشتغالزایی، افزایش در آمد شرکت تعاونی ها از برنامه های آینده ای بود که به آن اشاره شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار به همراه معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محسن حاج عابدی مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه شهرستان فریدن […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، سفر به شهرستان فریدن را با دیدار با فرماندار این شهرستان آغاز کرد. این دیدار با حضور مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی، جلسه جمع بندی تهیه ماشین آلات در روستاهای بخش مرکزی با حضور بخشدار بخش مرکزی، رئیس پست بانک، مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری ها، اعضای شورای اسلامی شهرستان، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. بخشدار بخش مرکزی در این جلسه بیان […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =