جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۳۵:۲۹
فرمانداری شهرستان فریدن

بازدید بخشدار زنده رود از بافت های فرسوده حصور/عکس

به گزارش روابط عمومی بخشداری زنده رود عباس نصیری بخشدار در ادامه بازدیدهای میدانی از روستاهای بخش با حضور در گلزار شهدای روستای حصور ضمن ادای احترام و نثار فاتحه به روان پاک و مطهر شهدا به منظور بررسی مشکلات ارزیابی ظرفیت ها و آشنایی با امکانات موجود با اعضای محترم شورای اسلامی و دهیار […]

به گزارش روابط عمومی بخشداری زنده رود عباس نصیری بخشدار در ادامه بازدیدهای میدانی از روستاهای بخش با حضور در گلزار شهدای روستای حصور ضمن ادای احترام و نثار فاتحه به روان پاک و مطهر شهدا به منظور بررسی مشکلات ارزیابی ظرفیت ها و آشنایی با امکانات موجود با اعضای محترم شورای اسلامی و دهیار روستا دیدار و گفت و گو نمود .

عباس نصیری ضمن تشکیل جلسه در محل دهیاری حصور به بررسی و پیگیری مشکلات روستا پرداخت.

نصیری ادامه داد همفکری و تعامل اعضای شورای اسلامی و دهیار و مردم زحمتکش روستا در زمینه افزایش باغات واشتغالزایی در روستا می تواند منجر به مهاجرت معکوس شود که این موضوع باید بصورت ویژه پیگیری شود.

ایشان در ادامه با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی ، بر مناسب سازی فضا برای معلولین تأکیدنمودند و اجرای برنامه های مفرح برای سالمندان را جزء کارهای مهم برشمردند.

نصیری ازبافت فرسوده روستا بازدید نمود و ضمن تأکید بر ترمیم و بازسازی بافت فرسوده اظهار نمود روستاهای بخش زنده رود سرشار از پتانسیل های گردشگری بوده که باید از این ظرفیت در راستای ایجاداشتغال استفاده گردد.

در ادامه اعضای شورای اسلامی و دهیار روستا به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =