جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۰۰:۱۵
فرمانداری شهرستان فریدن

پیشرفت و آبادانی روستاها به برکت انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی در دیدار با اهالی روستای قودجانک ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا، عنوان کرد: اگر امروز عزت و افتخاری داریم مدیون فداکاری و رشادت شهدا هستیم که با تقدیم جان خویش امنیت و آرامش امروز را تامین کردند. فرماندار با اشاره به توسعه و پیشرفت کشور، تاکید کرد: […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی در دیدار با اهالی روستای قودجانک ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا، عنوان کرد: اگر امروز عزت و افتخاری داریم مدیون فداکاری و رشادت شهدا هستیم که با تقدیم جان خویش امنیت و آرامش امروز را تامین کردند.

فرماندار با اشاره به توسعه و پیشرفت کشور، تاکید کرد: برخی کشورها زمانی سیم خاردار به ما نمی دادند و می گفتند کالای راهبردی است اما امروز از موشک دوربرد و پهبادهای ما هراس دارند، زمانی پزشکان هندی مادران و دختران را در بیمارستان ها و درمانگاه ها درمان می کردند اما امروز جزو پنج کشور اول دنیا در زمینه پزشکی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دولت مردمی در کنار مردم و از جنس مردم است، اظهار داشت: رویکرد محوری دولت مردمی، عدالت محوری و محرومیت زدایی است و خادمان مردم نیز تلاش دارند آنچه که شایسته مردم هست را انجام بدهند.

عباسی پیشرفت و آبادانی روستاهای کشور و استان را به برکت انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: تا پیش از پیروزی انقلاب بسیاری از روستاهای منطقه فاقد حتی یک راه دسترسی بودند اما امروز با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب در شهرستان ما روستای وجود ندارد که از این نعمت بی بهره باشد.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه امروز نیاز و خواسته روستاییان با گذشته تفاوت یافته، گفت: این روزها روستاییان از مسئولان خود طلب احداث راه، تلفن، برق، آب شرب سالم و حتی گاز نمی کنند و خواسته آنان مسایلی از جمله فراهم کردن اینترنت های پر سرعت در مناطق خود است.

وی ادامه داد: مشکلاتی هم در روستا وجود دارد اما این نیست که برخی بگویند اگر انقلاب هم نبود به مرور زمان این خدمات انجام می شد، نگاهی به برخی از کشورهای منطقه داشته باشید می بینید با اینکه با آمریکا و … هم در ارتباط هستند و تحریم نیز نیستند از لحاظ توسعه قابل قیاس با ایران ما نیستند.

عباسی با اشاره به فتنه های اخیر، عنوان کرد: در دوران انقلاب اسلامی تا کنون هر زمانی که شاهد یک پیشرفت در کشور بودیم و می‌خواستیم یک گام به جلو برداریم، معمولا یک توطئه‌ای طراحی شده که عموما از خارج از کشور بوده و تلاش می‌کرد تا جلوی آن پیشرفت را بگیرد.

فرماندار ادامه داد: فتنه اخیر دشمن همه مسائل ما از جمله فرهنگ، دین، اقتصاد، سیاست، مباحث نظامی و سایر موارد را در بر گرفته بود و در واقع دشمن یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی راه اندازی کرد.

وی افزود: در فتنه اخیر هم همین اتفاق افتاد؛ در زمانی که جراحی اقتصادی که لاجرم باید انجام می‌شد صورت گرفت، با برنامه‌ریزی‌ها و تصمیماتی که در کشور گرفته شده بود، ثبات اقتصادی رو به تحقق بود؛ از طرف دیگر ارتباطات ایران با تشکل‌های منطقه‌ای و بین‌المللی که در نهایت منجر به باز شدن جای اقتصادی ایران در جهان شد و یک آینده درخشانی را برای ملت ایران توانست رقم بزند، در همین مقطع دیدیم که با طراحی که از قبل صورت گرفته بود، آمدند و یک آشوب را در کشور رقم زدند.

عباسی ادامه داد: با همه این تفاسیر و ترک فعل های که در سالیان قبل انجام شده امروز دولت در بخش های مختلف ورود پیدا کرده از ساخت مسکن، پرداخت مبالغ میلیاردی اشتغال، احیاء کارگاه و کارخانه های تولیدی، بخشودگی های بانکی، افزایش تسهیلات ازدواج، پرداخت تسهیلات مسکن و نوسازی بافت های فرسوده روستاها و عرصه های مختلف دیگر که دولت با توکل برخدا و تلاش خادمان مردم در حال انجام آنها است.

فرماندار بیان کرد: ما امسال بیش از ۱۰۰۰ تن قیر برای فریدن تامین کردیم که نسبت به سال های گذشته تقریبا ۱۰ برابر شد اما به دلیل ویژگی های خاص آب و هوای این منطقه بسیاری از کارهای عمرانی ما باقی ماند که ان شاءالله در سال جدید با برنامه ریزی دقیق تر سعی می کنیم آنها را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به مطالبات بیان شده از سوی کشاورزان بیان کرد: آب منطقه ای و نماینده کشاورزان پیگیر مطالبات به حق شما هستند و ان شاءالله که این امر با طی کردن مراحل خود به سرانجام برسد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 12 =