پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۸:۲۶:۱۲
فرمانداری شهرستان فریدن

پیشرفت و آبادانی روستاها به برکت انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی در دیدار با اهالی روستای قودجانک ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا، عنوان کرد: اگر امروز عزت و افتخاری داریم مدیون فداکاری و رشادت شهدا هستیم که با تقدیم جان خویش امنیت و آرامش امروز را تامین کردند. فرماندار با اشاره به توسعه و پیشرفت کشور، تاکید کرد: […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی در دیدار با اهالی روستای قودجانک ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا، عنوان کرد: اگر امروز عزت و افتخاری داریم مدیون فداکاری و رشادت شهدا هستیم که با تقدیم جان خویش امنیت و آرامش امروز را تامین کردند.

فرماندار با اشاره به توسعه و پیشرفت کشور، تاکید کرد: برخی کشورها زمانی سیم خاردار به ما نمی دادند و می گفتند کالای راهبردی است اما امروز از موشک دوربرد و پهبادهای ما هراس دارند، زمانی پزشکان هندی مادران و دختران را در بیمارستان ها و درمانگاه ها درمان می کردند اما امروز جزو پنج کشور اول دنیا در زمینه پزشکی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دولت مردمی در کنار مردم و از جنس مردم است، اظهار داشت: رویکرد محوری دولت مردمی، عدالت محوری و محرومیت زدایی است و خادمان مردم نیز تلاش دارند آنچه که شایسته مردم هست را انجام بدهند.

عباسی پیشرفت و آبادانی روستاهای کشور و استان را به برکت انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: تا پیش از پیروزی انقلاب بسیاری از روستاهای منطقه فاقد حتی یک راه دسترسی بودند اما امروز با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب در شهرستان ما روستای وجود ندارد که از این نعمت بی بهره باشد.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه امروز نیاز و خواسته روستاییان با گذشته تفاوت یافته، گفت: این روزها روستاییان از مسئولان خود طلب احداث راه، تلفن، برق، آب شرب سالم و حتی گاز نمی کنند و خواسته آنان مسایلی از جمله فراهم کردن اینترنت های پر سرعت در مناطق خود است.

وی ادامه داد: مشکلاتی هم در روستا وجود دارد اما این نیست که برخی بگویند اگر انقلاب هم نبود به مرور زمان این خدمات انجام می شد، نگاهی به برخی از کشورهای منطقه داشته باشید می بینید با اینکه با آمریکا و … هم در ارتباط هستند و تحریم نیز نیستند از لحاظ توسعه قابل قیاس با ایران ما نیستند.

عباسی با اشاره به فتنه های اخیر، عنوان کرد: در دوران انقلاب اسلامی تا کنون هر زمانی که شاهد یک پیشرفت در کشور بودیم و می‌خواستیم یک گام به جلو برداریم، معمولا یک توطئه‌ای طراحی شده که عموما از خارج از کشور بوده و تلاش می‌کرد تا جلوی آن پیشرفت را بگیرد.

فرماندار ادامه داد: فتنه اخیر دشمن همه مسائل ما از جمله فرهنگ، دین، اقتصاد، سیاست، مباحث نظامی و سایر موارد را در بر گرفته بود و در واقع دشمن یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی راه اندازی کرد.

وی افزود: در فتنه اخیر هم همین اتفاق افتاد؛ در زمانی که جراحی اقتصادی که لاجرم باید انجام می‌شد صورت گرفت، با برنامه‌ریزی‌ها و تصمیماتی که در کشور گرفته شده بود، ثبات اقتصادی رو به تحقق بود؛ از طرف دیگر ارتباطات ایران با تشکل‌های منطقه‌ای و بین‌المللی که در نهایت منجر به باز شدن جای اقتصادی ایران در جهان شد و یک آینده درخشانی را برای ملت ایران توانست رقم بزند، در همین مقطع دیدیم که با طراحی که از قبل صورت گرفته بود، آمدند و یک آشوب را در کشور رقم زدند.

عباسی ادامه داد: با همه این تفاسیر و ترک فعل های که در سالیان قبل انجام شده امروز دولت در بخش های مختلف ورود پیدا کرده از ساخت مسکن، پرداخت مبالغ میلیاردی اشتغال، احیاء کارگاه و کارخانه های تولیدی، بخشودگی های بانکی، افزایش تسهیلات ازدواج، پرداخت تسهیلات مسکن و نوسازی بافت های فرسوده روستاها و عرصه های مختلف دیگر که دولت با توکل برخدا و تلاش خادمان مردم در حال انجام آنها است.

فرماندار بیان کرد: ما امسال بیش از ۱۰۰۰ تن قیر برای فریدن تامین کردیم که نسبت به سال های گذشته تقریبا ۱۰ برابر شد اما به دلیل ویژگی های خاص آب و هوای این منطقه بسیاری از کارهای عمرانی ما باقی ماند که ان شاءالله در سال جدید با برنامه ریزی دقیق تر سعی می کنیم آنها را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به مطالبات بیان شده از سوی کشاورزان بیان کرد: آب منطقه ای و نماینده کشاورزان پیگیر مطالبات به حق شما هستند و ان شاءالله که این امر با طی کردن مراحل خود به سرانجام برسد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن صبح امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در فریدن گفت: دستگاه‌های متولی برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری، تامین امنیت و سلامت این آزمون و ایجاد شرایط بدون استرس و محیطی امن و سالم برای داوطلبان در […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندرای فریدن، نمازگزاران فریدنی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مسجد صاحب الزمان(عج) تا خیابان امام خمینی(ره) با شعارهای «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیروهای مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =