پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۲۵:۰۴
فرمانداری شهرستان فریدن

ریل گذاری درست دولت در راستای توسعه و پیشرفت

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش زنده رود، عباس نصیری بخشدار با حضور در جشن های مردمی با شکوه میلاد حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه شریف)در روستاهای پر جمعیت چهلخانه و بادجان ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت بیان کرد:دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی خود […]

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش زنده رود، عباس نصیری بخشدار با حضور در جشن های مردمی با شکوه میلاد حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه شریف)در روستاهای پر جمعیت چهلخانه و بادجان ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت بیان کرد:دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی خود را با ملت سرافراز ایران اسلامی شروع کرد و با طرح های مختلفی همچون ترور شخصیت های اول انقلاب مانند شهیدان باهنر،بهشتی ، رجایی و مطهری به دنبال اخلال در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که به لطف خداوند ورهبری امام خمینی (رضوان الله علیه)نتوانستند هیچ غلطی انجام دهند و طرح شیطانی دشمن با شکست مواجه شد.

بخشدار زنده رود ادامه داد: بعد از این ماجراها با خلق قائله های مختلف قومی _نژادی به دنبال تجزیه سازی ایران اسلامی بودند که این توطئه نیز با هوشیاری مردم همیشه در صحنه خنثی گردید.

نصیری افزود:دشمن که نتوانسته بود بعد از این همه کار و تلاش و هزینه برای نابودی ایران موفق عمل نماید با تحریک و ترغیب صدام بر علیه حاکمان و ناموسان ،جنگ هشت سال دفاع مقدس را به راه انداختند که بعد از هشت سال دفاع جانانه جوانان انقلابی و شهدای گرانقدرمان امت ایران اسلامی پیروز میدان شدند.

وی ادامه داد: دشمن بعد از جنگ با فتنه هایی در دهه های ۷۰،۸۰،۹۰ به دنبال فاصله اندازی بین امت و امام امت ،امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)بودند که با آگاهی مردم قهرمان و همیشه در صحنه ایران عزیزمان شکست های سنگین تری نسبت به گذشته خوردند.

نصیری در پایان صحبت های خود اظهار داشت: دولت جوان و مردمی از ابتدای کار خود ریل گذاری درستی انجام داده که می توان از این عمل دولت مردمی و جهادی، به صفر رساندن ۷۵۰ نفری که به علت بیماری منحوس کرونا جان خود را از دست دادند و اجرای طرح رتبه بندی معلمان عزیز بعد از ۱۳ سال تعلل به سرانجام رسید اشاره کرد و در بحث اشتغال نیز می توان آثار این ریل گزاری مثبته را دید ودر آینده ملموس تر مشاهده خواهدشد.

 

 

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =