جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۲:۱۰:۳۱
فرمانداری شهرستان فریدن

استدلال و تفکر نباید جای خود را به فریادهای بی منطق بدهد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عصر امروز به مناسبت روز جوان و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) نشست صمیمی جمعی از جوانان فریدن با عزیزاله عباسی فرماندار شهرستان فریدن و با حضور امام جمعه شهر دامنه، معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی و بخشداران مرکزی و زنده رود برگزار شد و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عصر امروز به مناسبت روز جوان و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) نشست صمیمی جمعی از جوانان فریدن با عزیزاله عباسی فرماندار شهرستان فریدن و با حضور امام جمعه شهر دامنه، معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی و بخشداران مرکزی و زنده رود برگزار شد و مباحثی پیرامون؛ اشتغال، ضعف تیم اطلاع رسانی و رسانه ای دولت در باز نشر عملکرد آن، مشکلات جدی در حوزه فرهنگ، فضای مجازی و همچنین مطالبی در خصوص خط‌کشی‌های سیاسی از جمله انقلابی و غیر انقلابی، خودی و غیر خودی و دخالت برخی افراد در انتخاب مسئولان و نزدیک نبودن تفکرات برخی مدیران به دولت سیزدهم که باعث آسیب زدن به بدنه ی دولت گردیده، مطرح شد.

فرماندار در این دیدار پس از شنیدن خواسته ها و مطالبات مدعوین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه برگزاری چنین جلسه ای را حائز اهمیت دانست و افزود: انسان باید اول استعداد های خود را بشناسند و بعد برای رشد و شکوفایی خود تلاش کند.

عزیزاله عباسی ادامه داد: دولت آقای رئیسی یک دولت مردمی است و ما نیز توفیق خدمت در این دولت را پیدا کردیم، یکسری برنامه هایی داشتیم و یکسری مطالباتی مردم داشتند که تمام آنها در حال پیگیری است.

وی گفت: جلسات مختلفی را با جوانان، نخبگان، پیشگسوتان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم داشتیم که نیازها و مطالبات شهرستان مطرح شد و طبق اولویت بندی برخی از این مطالبات به سرانجام رسیده و تعدادی دیگر نیز در حال پیگیری است.

نماینده عالی دولت در شهرستان تاکید کرد: یکی از مطالبات شهرستانی بازگشت امتیاز محرومیت بوده که بخشی از آن پیگیری شده و برای هئیت وزیران ارسال گردیده که استاندار و معاونین ایشان نیز پیگیر این موضوع هستند تا این اتفاق محقق شود.

وی ادامه داد: در بحث اشتغال، ایجاد ۱۰۶۶ شغل برنامه تکلیفی ما بوده که در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۳۸۰ اشتغال ایجاد شده و در بخش های مختلف توانستیم تسهیلات خوبی به جوانان و کارآفرینان بدهیم.

فرماندار با اشاره به وضعیت مسکن در دولت سابق عنوان کرد: دولت مردمی آقای رئیسی در بحث مسکن به صورت جدی ورود پیدا کرده، لازم به ذکر  است که در دو بازه زمانی مختلف طبق قرعه کشی و طبق ویژگی های قانونی متقاضیان، ۲۸۲ شهروند فریدنی صاحب زمین شدند تا بتوانند مسکن بسازند.

عباسی با اشاره به حل مشکلاتی چون طرح تفصیلی شهر داران، مشکل ده ساله ی پساب تصفیه خانه داران، تامین ۱۰۰۰ تن قیر رایگان برای روستاهای فریدن، اظهار داشت: برخی فکر می کنند باید فقط فریاد بزنیم تا مشکلی حل شود، اینگونه نیست باید با منطق و برنامه ریزی درست پیش رفت تا بتوان برای توسعه این منطقه قدمی برداشت.

وی وضعیت آب و هوای شهرستان را یکی از عوامل به تاخیر افتادن عملیات اجرای پروژه ها در منطقه دانست و افزود: ساماندهی ورودی و خروجی شرقی و غربی شهر داران در سفر استاندار مصوبه دارد به مانند برخی از پروژه های دیگر ان شاءالله بعد از فصل زمستان عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

فرماندار با انتقاد از مسئول رسانه ای خود و تایید این سخن که در برخی از موضوعات گزارش دهی ضعیف بوده، با تاکید بر عملکرد بهتر اطلاع رسانی، گفت:اطلاع رسانی و گزارش به مردم باعث امید آفرینی در جامعه خواهد شد و بدون شک رسانه در این راستا نقش مهمی را ایفا می کند.

عباسی افزود: در بحث بیمارستان که قبلا با عدم استقبال پزشکان روبرو بودیم، امروز ۸ پزشک به کادر درمانی شهرستان اضافه گردیده که ان شاءالله با بهبود شرایط بهتر نیز خواهد شد و در بحث راه اندازی ام آر آی با مشکلاتی روبرو بودیم اما با پیگیری های مستمر که داریم این اتفاق نیز به زودی انجام خواهد شد؛ توسعه اورژانس نیز از برخی اتفاقات در حوزه بهداشت بوده است.

وی با اشاره به تغییرات مدیریتی در شهرستان، بیان کرد: برخی فکرشان این است همین امروز باید تمام مدیران تغییر کنند اما این کار ضوابط و قانونی دارد، در کنار آن سنگ اندازی های برخی را نیز باید در نظر گرفت و از سوی دیگر برخی مدیران عملکرد خوبی داشته، نباید فردی را انتخاب کرد که نسبت به مدیر قبلی ضعیف تر باشد.

فرماندار ادامه داد: مدیری که بخواهد فارغ از تفکرات دولت کار کند و در دولت مردمی برای مردم نباشد بدون شک تغییر خواهد کرد و این موضوعی است که آیت الله رئیسی نیز به آن تاکید کرده البته این موضوع نباید فراموش شود که شهرستان فریدن تغییرات مدیریتی بیشتری نسبت به شهرستان های دیگر داشته است.

نماینده دولت با گزارشی از عملکرد یکسال اخیر، عنوان کرد: جوانان حاضر در جلسه را مشاوران خود در زمینه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و … می دانم و از آنها می خواهم تا در کنار بیان نظرات‌شان راه حل های پیشنهادی هم مطرح کنند تا این مسائل پیگیری شود.

عباسی با استقبال از انتقادهای صورت گرفته از سوی جوانان، عنوان کرد: انتقاد درست و سازنده باعث پیشرفت و توسعه می گردد اما باید مطالبه و انتقادها در چارچوب های درست خود مطرح شوند تا اثربخشی بهتری داشته باشند و استدلال و تفکر نباید جای خود را به هوچی گری و فریادهای بی منطق بدهد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 3 =