پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۲۲:۰۱
فرمانداری شهرستان فریدن

مسئله مهم در منطقه غرب اصفهان نگهداشت جمعیت است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، محمدرضا جان نثاری،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌ اصفهان در آیین افتتاح  پروژه‌های عمرانی شهرستان فریدن به  مناسبت دهه فجر اظهار داشت: مسأله مهم در منطقه غرب اصفهان نگهداشت جمعیت است، چرا که اگر  شرایط برای زندگی و کسب و کار مردم فراهم نشود، مهاجرت و حاشیه نشینی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، محمدرضا جان نثاری،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌ اصفهان در آیین افتتاح  پروژه‌های عمرانی شهرستان فریدن به  مناسبت دهه فجر اظهار داشت: مسأله مهم در منطقه غرب اصفهان نگهداشت جمعیت است، چرا که اگر  شرایط برای زندگی و کسب و کار مردم فراهم نشود، مهاجرت و حاشیه نشینی رخ می‌دهد.

وی با اشاره به پتاسیل بالای منطقه فریدن ادامه داد: اگر شرایط ایجاد شغل مانند احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای در منطقه فراهم و از آنها حمایت شود این امر موفقیت‌آمیز خواهد بود و باعث مهاجرت معکوس به شهرستان خواهد شد.

جان نثاری با بیان اینکه کار اقتصادی، ایثار است، تاکید کرد: افراد با ایجاد اشتغال و کار آفرینی به جمهوری اسلامی خدمت می کنند که نوعی ایثار است و کارآفرینان شایسته گرفتن مدل افتخار هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌ اصفهان خطاب به مسؤولان بیان کرد: کار را به نفع مردم تفسیر کنید، آنقدر انعطاف داشته باشید که مشکل مردم حل شود؛ مسؤولان اجرایی باید با مردم منعطف‌ترین رفتار را داشته باشند و قانون را به نفع مردم تفسیر کنند چرا که در این مسیرمی‌توانیم از اختیارات قانونی استان استفاده کنیم.

وی با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دستاورد های آن گفت:  قبل از انقلاب روستاها در بخش بهداشت و درمان محروم بودند و اغلب پزشکان یا هندی یا پاکستانی بودند، اما امروز در علوم مختلف، پیشرفت‌های زیادی کرده‌ایم و توانسته‌ایم ماهواره به فضا بفرستیم یا امروز ایران عزیزمان به جایی رسیده که توریست سلامت دارد یعنی مردم دیگر کشورها به اینجا می آیند تا تحت درمان قرار بگیرند.

جان‌نثاری تاکید کرد: امروز دچار مشکلات اقتصادی هستیم و با اهتمام همگانی که وجود دارد از این پیچ نیز عبور خواهیم کرد؛ ما خیلی وابستگی داشتیم، اما الان روی پای خودمان ایستادیم و جوانان ما امروز حرف اول را می‌زنند و با افتخار برای کشور کار می کنند.

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌ اصفهان ۳ طرح از ۵۶ پروژه شهرستان فریدن  از جمله گلخانه‌ای یک هکتاری با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، مرکز جامع سلامت دکتر عجمیان در روستای اسکندری با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و شرکت توسعه و عمران شهرستان در شامگاه پنج شنبه افتتاح شد و ۵۳ پروژه ای دیگر در طول دهه فجر توسط مسئولان اجرای شهرستان به بهره برداری رسید و اعتبارات کلی این پروژه ها بالغ بر ۱۳۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =