پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۴:۵۲:۲۷
فرمانداری شهرستان فریدن

دستاوردهای انقلاب با دوران پیش از آن قابل قیاس نیست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در آیین بهره‌برداری از ساختمان بیمه سلامت شهرستان فریدن تصریح کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای اقشار مردم بویژه نسل‌های نوجوان و جوانان برای خنثی سازی توطئه فرهنگی دشمنان ضروری است. عزیزاله عباسی ادامه داد: امروز بسیاری از بدخواهان نظام اسلامی و رسانه های معاند در صدد جلوه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در آیین بهره‌برداری از ساختمان بیمه سلامت شهرستان فریدن تصریح کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای اقشار مردم بویژه نسل‌های نوجوان و جوانان برای خنثی سازی توطئه فرهنگی دشمنان ضروری است.

عزیزاله عباسی ادامه داد: امروز بسیاری از بدخواهان نظام اسلامی و رسانه های معاند در صدد جلوه دادن ناکارآمدی نظام اسلامی و انقلاب هستند و یکی از ماموریت های مهم نظام سلطه ایجاد جنگ روانی و ناامن سازی در کشور است که در دستور کارش قرار داده و راهکار مقابله با آن در کنار وفاق، همدلی و انسجام رویه در جامعه، تبیین دستاوردهای انقلاب است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های علمی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی گفت: این دستاوردها با دوران پیش از پیروزی انقلاب قابل قیاس نیست.

در ادامه معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت کشور گفت: امسال ۶ میلیون نفر در مناطق کم برخوردارِ کشور از طریق طرح موسوم به “۲۰۲۰”(توانمندسازی و تحول ۲ هزار و ۲۰ محله کم برخوردار) زیر پوشش همگانی قرار گرفتند.

حسین رنجبران، روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از ساختمان بیمه سلامت شهرستان فریدن افزود: بیمه سلامت کشور ۹۵ درصد هزینه سه دهک اول جامعه، ۸۰ درصد هزینه درمان‌های سرپایی و تمام هزینه درمان افراد زیرپوشش کمیته امداد را می‌پردازد.

وی افزود: بر اســاس فراخوان ســازمان بیمــه ســلامت مبنــی بــر پوشــش بیمــه همگانــی سلامت، افــراد فاقــد پوشــش بیمــه درمــان می‌تواننــد بــا مراجعــه بــه دفاتر پیشخوان دولت یا مراجعه بــه سامانه شـهروندی به نشانی bimehsalamatiranian.ir برای بیمه کردن خــود و اعضــای خانــواده اقــدام کنند.

رنجبران ادامه داد: امسال همچنین با حمایت دولت سیزدهم و نمایندگان مجلس پنج هزار میلیارد تومان برای هزینه درمان بیماران خاص اختصاص یافت.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت افزود: دولت سیزدهم همچنین ۲ هزار میلیارد تومان در قالب پرداخت تسهیلات به بیماران صعب العلاج(سخت درمان) اختصاص داده است.

رنجبران ادامه داد: در حوزه اقدامات دارویاری نیز پرداخت‌ها به ۴۲ هزار موسسه دارویی طرف قرارداد با بیمه سلامت بطور کامل انجام شده است و در این زمینه هیچ سند باقی مانده‌ای نداریم.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت گفت: بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه درمان بیماران خاص و صعب العلاج را نیز پرداخت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است، افزود: ۹۰ درصد هزینه‌ها تا ۴۹ سالگی پرداخت می شود که فرزندان متولد شده نیز تا پنج سالگی و مادران تا ۲ سال تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند.

رنجبران با مروری بر خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب در کشور افزود: نتیجه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده باید برای مردم تبیین شود و نباید مجال داد تا رسانه‌های دشمن این دستاوردها را کمرنگ جلوه دهند.

رییس اداره بیمه سلامت فریدن نیز در این آیین گفت: برای احداث ساختمان این اداره چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حُجت‌الله فولادی افزود: حدود ۹۰ درصد جمعیت استان اصفهان و افزون بر ۴۰ هزار نفر در فریدن تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

به گزارش ایرنا، ۴۲ میلیون نفر بیمه شده در سراسر کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

تعداد ۸۵ محله کمتر برخوردار ِاستان اصفهان در قالب طرح ۲۰۲۰ در اولویت محرومیت زدایی است که ۱۵ محله در شهر کاشان و ۷۰ محله در سایر شهرهای استان است.از دی سال گذشته تاکنون بیش از ۲۴ هزار نفر از افراد بدون پوشش بیمه ساکن در این مناطق تحت پوشش بیمه سلامت رایگان قرار گرفته‌اند.

ساختمان بیمه سلامت شهرستان فریدن امروز دوشنبه با هزینه چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان همزمان با دهه فجر با حضور حسین رنجبران معاون سازمان بیمه سلامت ایران و شماری از مسوولان استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

فریدن با ۲ شهر، ۲۸ روستا و جمعیت افزون بر ۴۹ هزار نفر در ۱۴۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع است.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن صبح امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در فریدن گفت: دستگاه‌های متولی برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری، تامین امنیت و سلامت این آزمون و ایجاد شرایط بدون استرس و محیطی امن و سالم برای داوطلبان در […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندرای فریدن، نمازگزاران فریدنی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مسجد صاحب الزمان(عج) تا خیابان امام خمینی(ره) با شعارهای «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیروهای مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − نه =