پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۴۲:۴۰
فرمانداری شهرستان فریدن

رعایت پروتکل های بهداشتی مستلزم فرهنگ سازی و آگاه سازی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه کارگروه اجتماعی، سلامت و خانواده همزمان با جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا به ریاست عباسی فرماندار و با حضور معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی ،بخشدار مرکزی و اعضا برگزار شد. فرماندار ضمن تقدیر و تشکر از حضور حاضران از اهتمام و تلاش‌های صورت پذیرفته در راستای ارتقاء […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه کارگروه اجتماعی، سلامت و خانواده همزمان با جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا به ریاست عباسی فرماندار و با حضور معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی ،بخشدار مرکزی و اعضا برگزار شد.

فرماندار ضمن تقدیر و تشکر از حضور حاضران از اهتمام و تلاش‌های صورت پذیرفته در راستای ارتقاء سطح سلامت شهرستان تقدیر نمود و اظهار کرد:  مهمترین موضوع در مواجه و مقابله با کرونا ویروس قبل از درمان پیشگیری و رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد که این امر مستلزم فرهنگ سازی و آگاه سازی عموم مردم است زیرا در این صورت مردم با متولیان برای پیشگیری همراه و همگام خواهند شد.

عباسی در ادامه بر آمادگی صد در صدی اعضاء در مقابله و مواجهه کرونا ویروس تاکید نمود و به مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان تاکید کرد: تا وضعیت بیماری در شهرستان روزانه و مستمر رصد گردد و نتیجه به دبیرخانه اعلام شود.

وی بیان کرد: مسئولان ضمن تلاش در راستای انجام وظایف محوله سازمانی در ستاد کرونا شهرستان مدیران بهداشت و درمان را یاری نمایند تا بتوانیم شرایط و وضعیت موجود را حفظ نماییم.

عباسی اذعان کرد: حفظ شرایط موجود مهمتر از درمان است ضمن اینکه با توجه به تجربیات گذشته اینبار بهتر می توان موضوع را مدیریت نمود.

رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه از ظرفیت فضای مجازی برای تشویق و ترغیب اهالی به تزریق واکسن ،استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده گردد تصریح کرد: مجموعه بهداشت و درمان پس از بررسی وضعیت بیماری در شهرستان در خصوص نحوه تزریق واکسن بصورت محله محور و یا حضور در دستگاه‌های اجرایی ، مدارس … اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سلامتی بالاترین نعمت می باشد و همگی به پاس این نعمت باید برای افزایش سطح سلامت جامعه تلاش کنیم.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 12 =