جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۳:۰۳:۲۳
فرمانداری شهرستان فریدن

بازدید فرماندار از ادارات خدمات رسان شهرستان فریدن/عکس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی شنبه ۲۴ دی ماه در راستای ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین بررسی چگونگی خدمات رسانی به مردم و کسب اطلاعات از میزان مصرف ادارات در زمان طرح مدیریت انرژی به همراه معاون سیاسی و بخشدار بخش مرکزی از ادارات گاز و برق شهرستان فریدن […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی شنبه ۲۴ دی ماه در راستای ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین بررسی چگونگی خدمات رسانی به مردم و کسب اطلاعات از میزان مصرف ادارات در زمان طرح مدیریت انرژی به همراه معاون سیاسی و بخشدار بخش مرکزی از ادارات گاز و برق شهرستان فریدن بازدید کرد.

فرماندار فریدن در این بازدیدها عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی، مراکز آموزشی، فرهنگی، ورزشی و عمومی موظف به رعایت دما و خاموشی تجهیزات گرمایشی در خارج از وقت اداری و ایام تعطیل هستند.

وی افزود: پایش مصرف گاز ادارات شهرستان باید به صورت مستمر و سرزده انجام شود و در صورت عدم رعایت الگوی مصرف، گاز مجموعه قطع گردد.

عباسی با اشاره به سرمای شدید شهرستان تصریح کرد: فریدن طبق آمارها جزء ده نقطه سرد کشور به شمار می رود و باید به این نکته نیز توجه شود که تعرفه های انرژی برای این شهرستان به صورت منطقی باید تعیین گردد.

نماینده عالی دولت تاکید کرد: تمام تلاش ما باید ابتدا برای رضای خداوند و سپس رضایت مردم عزیز باشد و ان شاءالله که این مهم حاصل شود.

وی عنوان کرد: مجموعه این تلاش‌ها با کمک و همراهی مردم در مدیریت مصرف گاز  نتیجه بخش بوده و زمینه ساز حفظ تعادل و تأمین مستمر جریان گاز در اقصی نقاط کشور خواهد بود.

فرماندار در طی این بازیدها ضمن خدا قوت به کارمندان این دو اداره،  از تلاش کلیه پرسنل در برقراری جریان گاز و برق و ارائه خدمات بی وقفه قدردانی کرد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + نه =