پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۳۶:۱۱
فرمانداری شهرستان فریدن

نشست هماهنگی کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان در فریدن

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار شهرستان فریدن در اولین جلسه نشست هماهنگی کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان که روز یکشنبه ۱۱ دیماه در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، دستورالعمل اجرایی کنگره را تشریح و بر تشکیل کمیته ها و کارگروه های تخصصی و استفاده از همه ظرفیت ها برای اجرای […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار شهرستان فریدن در اولین جلسه نشست هماهنگی کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان که روز یکشنبه ۱۱ دیماه در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، دستورالعمل اجرایی کنگره را تشریح و بر تشکیل کمیته ها و کارگروه های تخصصی و استفاده از همه ظرفیت ها برای اجرای برنامه های متنوع و جذاب تاکید کرد.

فرماندار فریدن با تسلیت سالگرد ارتحال عالم ربانی آیت الله علامه محمد تقی مصباح یزدی بیان کرد: این عالم ربانی یکی از علمای برجسته در تاریخ اسلام اند و تا آخرین لحظه حیات طیبه خویش در صحنه دفاع تئوریک و عملی از نظام اسلامی و ولایت فقیه حضوری ارزشمند داشتند و خار چشم استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها بودند.

عزیزاله عباسی فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به تمام دوستداران و عاشقان ولایت تسلیت گفت و بیان کرد: شهید سلیمانی؛ فارغ از همه ابعاد وجودیش، محبوب قلب‌های همه آزادیخواهان جهان و مردم ایران، فارغ از گروه‌بندی‌ها و گرایش‌های سیاسی بود، او تمام وجود خویش را در راه اسلام خرج کرد.

وی با اشاره به ویژگی ها و صفات ولایت پذیری و سخت کوش بودن مردم شهرستان فریدن عنوان کرد: بدون شک مردم این شهرستان با حضورشان و ارائه طرح ها در گرامیداشت مقام شامخ شهدا ما را در برگزاری هر چه بهتر کنگره شهدا یاری خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در فریدن ادامه داد: سردار سلیمانی به آنچه که می خواست رسید و تمام عمر به دنبال شهادت بود تا اینکه آن را بدست آورد و برای شهید شدن، شهید گونه زندگی کرد.

عباسی با اشاره به فرازی از زیارت عاشورا، تاکید کرد: همانگونه که دعا می کنیم و می گوییم خدواندا زندگی و حیات ما را زندگی و حیات محمد و خاندانش قرار بده و مرگ ما را مرگ آنان قرار بده باید به آن اعتقاد داشته باشیم و در این راه تلاش کنیم.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود بیان کرد: امروز فرهنگ و تربیت فرزندان مان در هدف بمباران های رسانه ی قرار گرفتند و دشمن شبانه روز در تلاش است تا فرهنگ شهادت را در ایران از بین ببرد بنابراین باید خانواده ها و مسئولان بیشتر تلاش کنند تا فرهنگ شهادت و اسطوره های این عرصه در جامعه ترویج و معرفی شوند.

در ادامه دبیر اجرایی ستاد کنگره شهدای استان بیان کرد: کنگره شهدا باید با رویکرد مردمی به ویژه قشر نوجوانان و جوانان برگزار شود و از تمام ظرفیت‌های متنوع و خوب فریدن در جهت تشکیل کمیته‌های برگزاری کنگره شهدای این شهرستان استفاده کرد.

سرهنگ علی فتحیان برگزاری گنگره شهدا را یک ظرفیت بزرگ برشمرد و تاکید کرد: هر زمانی که به فرهنگ ایثار و شهادت نزدیک شدیم، شاهد حل بسیاری از مشکلات بودیم.

وی تاکید کرد: وقتی با اخلاص و ایمان برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا تلاش کردیم بدون شک برکات آن را در زندگی های خودمان نیز شاهد خواهیم بود.

شهرستان فریدن در دوران دفاع مقدس ۲۲۳ شهید، ۵۲۰ جانباز و ۴۱ آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

شایان ذکر است کنگره ملی شهدای استان قرار است در خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار و هر کدام از شهرستان های استان نیز کنگره شهدای خود را از این تاریخ تا قبل از تاریخ تشکیل کنگره استان برگزار نمایند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =