جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۱۶:۲۵
فرمانداری شهرستان فریدن

فریدن میزبان رفقای حاج قاسم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی صبح امروز در جلسه هماهنگی آئین‌های گرامیداشت حماسه ۹ دی، سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی و ایام فاطمیه(س)، افزود: پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر داران تشییع خواهند شد. فرماندار فریدن ادامه داد: […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی صبح امروز در جلسه هماهنگی آئین‌های گرامیداشت حماسه ۹ دی، سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی و ایام فاطمیه(س)، افزود: پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر داران تشییع خواهند شد.

فرماندار فریدن ادامه داد: تشییع پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده که همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) در شهر اصفهان و شهرستان های استان اصفهان آغاز می شود طبق برنامه اعلام شده در روز شهادت حاج قاسم سلیمانی مهمان مردم شهرستان فریدن خواهند بود که بی شک مردم ولایتمدار فریدن در استقبال از رفقا و همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی سنگ تمام خواهند گذاشت.

فرماندار فریدن بر لزوم فضاسازی سطح شهرستان و اطلاع‌رسانی‌های لازم با همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هر چه بهتر مراسم‌های پیش‌رو تاکید کرد و حماسه ۹ دی را مظهر نفوذناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت مردم دانست.

عباسی تاکید کرد: تمامی ادارات‌، نهادها، مراکز فرهنگی، آموزشی و دانشگاه‌ها باید برنامه‌ها و جلسات بصیرت افزایی را در این ایام(دهه بصیرت) برگزار کنند و از ظرفیت مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و دهیاران در سطح این شهرستان نیز استفاده شود.

وی گفت: ۱۳ دی مصادف با روز مقاومت و سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی است و مکتب او باید همیشه در عمل ساری و جاری شود، عناوین و مسندها هیچ گاه برای حاج قاسم ارزشی نداشت و او خود را یک سرباز می دانست این نشان دهنده ی این است که شخصیت حاج قاسم تربیت یافته ی مکتب اهل بیت است.

فرماندار با تاکید بر اینکه از هیچ تلاشی در ترویج آرمان‌های حاج قاسم نباید دریغ کنیم، افزود: با توجه به همزمانی ایام فاطمیه(س) و دهه بصیرت، موضوع جهاد تبیین طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید در ادارات، محافل و آئین‌های مرتبط با این ایام مطرح شود.

عباسی بر لزوم طراحی و اجرای برنامه منسجم جهاد تبیین در دانشگاه و مدارس تاکید و بیان کرد: در جهاد تبیین باید از ظرفیت معلمان، اساتید و کارمندان استفاده شود تا هدفگذاری مناسب با بازخوردهای خوبی در این حوزه داشته باشیم.

وی گفت: تمامی برنامه‌های ایام شهادت حضرت زهرا(س)، حماسه ۹ دی و گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی باید محله‌محور و با حضور و مشارکت مردم برگزار شود و برگزاری یادواره های شهدا نیز از برنامه های است که در این ایام با شکوه هر چه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در فریدن با اشاره به شخصیت حضرت زهرا(س) و با بیان اینکه ایشان همواره می‌تواند برای کل جامعه به خصوص زنان الگو باشد، اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) در واقع یک نمونه بارز و مبین برای حضور زن در اجتماع برای احقاق حق و مبارزه با باطل می‌باشد، طبیعی است که در یک حکومت اسلامی زن می‌تواند نقش موثری در تربیت نیروهای جوان برای آمادگی در دفاع از حکومت و نظام اسلامی داشته باشد و همین زن می‌تواند در برخی مواقع انحرافاتی را که در نظام اسلامی وجود دارد بیان و مطالبه‌گری کند.

فرماندار تاکید کرد: ایام فاطمیه نماد عشق شیعیان به ولایت است و با برگزاری ویژه برنامه های معنوی در گرامیداشت این ایام کوشا باشیم.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =