پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۲۷:۴۶
فرمانداری شهرستان فریدن

کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه خیّرساز نهرخلج شهرستان فریدن/ عکس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، مراسم کلنگ زنی مدرسه خیرساز زنده یاد حاجیه خانم رقیه شاه حسینی در دهستان نهرخلج با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان، فرماندار شهرستان، نماینده مجلس در چهار شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین و میاندشت، جمعی از مسئولان استان و شهرستانی و خانواده معظم شهدا برگزار شد. […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، مراسم کلنگ زنی مدرسه خیرساز زنده یاد حاجیه خانم رقیه شاه حسینی در دهستان نهرخلج با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان، فرماندار شهرستان، نماینده مجلس در چهار شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین و میاندشت، جمعی از مسئولان استان و شهرستانی و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

در این آیین فرماندار فریدن اظهار داشت: تأمین فضاهای آموزشی یکی از ضروریات جامعه کنونی است که خوشبختانه به دلیل میراث غنی و فرهنگی و در راستای عمل به آموزه‌های دینی و تمایل به احسان و نیکوکاری و باقیات و صالحات، مردم متدین و فرهنگ دوست در طول تاریخ در امور خیر پیش قدم بوده‌اند.

عزیزاله عباسی ادامه داد: منطقه فریدن یکی از مناطق کم برخوردار از نظر اقتصادی است اما از نظر فرهنگی و سبقه ی تاریخی غنی و پربار است که شاهد این موضوع حضور افراد شاخص و نخبه در جای جای ایران زمین است.

وی با بیان اینکه سود سرمایه گذاری در ساخت مدرسه جاودانگی است، افزود: گرچه سود معنوی در ساخت تمامی بناهای عام المنفعه وجود دارد اما پرسودترین این بناها مدرسه است چرا که خیران می توانند با ساختن مدرسه زمینه ارتقای سطح علمی و تحصیل افراد بسیاری را فراهم سازند.

فرماندار با اشاره به امر نیک و خداپسندانه «خیری» در فرهنگ ایران اسلامی افزود: خیری و نیکوکاری در فرهنگ و تمدن ایران زمین و در آموزه‌های اسلامی ما عمری به بلندای ایران و اسلام دارد و این امر برگرفته از روحیه‌ای است که خداوند تبارک و تعالی در وجود آدمی قرارداده است.

نماینده عالی دولت در فریدن افزود: در همین جا لازم می‌دانم از تمامی خیرین و نیکوکاران عزیز در امر خیر مدرسه‌سازی تشکر کرده و سلامتی آنان را از خداوند بزرگ طلب کنیم و این را مد نظر داشته باشیم که خیرین مدرسه‌ساز همیشه یادشان در جامعه باقی و نامشان روشنی‌بخش محفل علم و دانش خواهد بود.

گفتنی است این مجموعه آموزشی ۶ کلاسه در زیربنایی به مساحت ۴۵۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۶٫۵ میلیارد تومان طبق وعده ی داده شده برای مهر ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید؛ مدرسه خیر ساز حاجیه خانم رقیه شاه حسینی به همت فرزند ایشان آقای “حمیدرضا شاه حسینی” ساخته می شود.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هفت =