جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۵۳:۲۵
فرمانداری شهرستان فریدن

فریدن نیاز مبرم به احداث کارخانه کمپوست دارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در جلسه مدیریت پسماند زباله که امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: مدیریت پسماند یکی از مهم ترین مسائل در مدیریت شهری و از دغدغه های اصلی است تا بتوان از مشکلات زیست محیطی پیش رو جلوگیری کرد. مسلم […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در جلسه مدیریت پسماند زباله که امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: مدیریت پسماند یکی از مهم ترین مسائل در مدیریت شهری و از دغدغه های اصلی است تا بتوان از مشکلات زیست محیطی پیش رو جلوگیری کرد.

مسلم اسدی ادامه داد: احداث کارخانه کمپوست برای شهرستان یک نیاز مبرم است که باید آن را فارغ از دیدگاه‌های محلی دید و باید اهتمام ویژه به نظرات کارشناسی داشته باشیم و سلیقه ی عمل نکرد.

وی با انتقاد به تشکیل برخی جلسات، عنوان کرد: بعضاُ شاهدیم برخی از جلسات با یک موضوع واحد برگزار می شود و مصوبات آن نیمه کاره رها می شود این یعنی از بین بردن زمان که باید در محضر مردم پاسخگو بود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی تاکید کرد: برخی موضوعات اساسی و مهم شهرستانی به خاطر یکسری دلایل پیش پا افتاده و غیرکارشناسی مقفعول ماندند؛ باید بدانید این امر نباید موجب شود که ما فعالیت هایمان را منوط به سلیقه و نظرات شخصی افراد کنیم.

اسدی ادامه داد:  برخی مواقع باید اهداف و منافع پروژه و طرح ها  برای مردم تبیین شود زیرا اگر روشنگری صورت بگیرد بدون شک مردم همراه مسئولان بوده و آنان را نیز یاری خواهند کرد.

اسدی با تأکید بر اهمیت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم پیرامون نقاط تخلیه پسماندهای ساختمانی در شهرستان، اظهار داشت: با رعایت اولویت بهداشت و حفظ منابع طبیعی نسبت به جانمائی محل تخلیه نخاله های ساختمانی سریعا اقدام نمود.

وی با اشاره به معظلات پیش رو در زمینه فعالیت زباله گردهای دوره گرد، بیان کرد: افرادی که در این زمینه فعالیت دارند باید شناسایی شده و آمار آنها نیز مشخص گردد تا برای ساماندهی آنها بتوان برنامه ریزی کرد.

در این جلسه درباره ی مشکلات و مسائل جانمایی کارخانه کمپوست موضوعاتی مطرح گردید که بررسی آنها منوط به نظر کارشناسی شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =