جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۵۹:۱۱
فرمانداری شهرستان فریدن

توزیع عادلانه امکانات در سطح استان از مطالبات دانشجویان فریدنی/ عکس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار به مناسبت روز دانشجو و در جمع نمایندگان مجموعه های دانشجویی شهرستان بیان کرد: ظرفیت جوانان دانشگاهی بدون شک یکی از منحصر به فردترین امتیازاتی است که کشور ما از آن بهره می برد. عزیزاله عباسی با بیان اینکه، دانشجو یک قشر مطالبه گر است، تاکید کرد: مطالبه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار به مناسبت روز دانشجو و در جمع نمایندگان مجموعه های دانشجویی شهرستان بیان کرد: ظرفیت جوانان دانشگاهی بدون شک یکی از منحصر به فردترین امتیازاتی است که کشور ما از آن بهره می برد.

عزیزاله عباسی با بیان اینکه، دانشجو یک قشر مطالبه گر است، تاکید کرد: مطالبه گری و نقد، فی نفسه و در جایگاه هاش باعث توسعه و پیشرفت خواهد شد اما نباید فضای نقد و مطالبه گری در میان دانشجویان به یک فضای غبار آلود و دور از فرهنگ ایرانی بدل شود که نتوان حتی به تحقق مطالبه ها فکر کرد.

وی ادامه داد: در دو سال اخیر که به واسطه ی بیماری کرونا دانشجویان و دانش آموزان از فضای دانشگاهی و دانش آموزی به دور بودند و در این شرایط دشمنان با استفاده از بستر مجازی توانستند، فضای نقد و مطالبه گری در محیط های دانشجویی را به نحوی تغییر بدهند که شایسته این قشر نبوده و نخواهد بود.

فرماندار فریدن اظهار داشت: دانشجویان امروز مسئولان و مدیران فردای کشور هستند از این رو می طلبد جوانان با یک نگاه جامع به مسائل روز و اجتماع نگاه کنند و تحلیل های دقیق و راهکارهای کارشناسی در امور مختلف ارائه دهند.

نماینده دولت گفت: دانشجویان سفیران آگاهی هستند که باید در میدان جهاد تبیین قدم بردارند و نگذارند دشمنان از برخی خلاء های که در سال های اخیر به وجود آمده سوء استفاده کنند و انسجام یک ملت سربلند را به هم بریزند.

عباسی با بیان اینکه دولت در همین یکسال اخیر توانسته کارهای بزرگی انجام بدهد، تصریح کرد: رشد اقتصادی افزایش یافته و ما از نظر اقتصادی جزء بیست کشور اول جهان هستیم، توانستیم بیماری کرونا را با تمام مشکلاتی که بود کنترل کنیم و از نظر نظامی به جایگاهی رسیدیم که دشمنان می دانند خطایی کنند با سخت ترین پاسخ از سوی ایران روبرو خواهند شد.

وی ادامه داد: با افزایش تسهیلات توانستیم کمک حال کار آفرینان در عرصه تولید باشیم و همچنین بر خلاف دوره های قبل که فقط رابطه با آمریکا را راه نجات می دانستند، دولت توانسته با جهان رابطه ی خوبی برقرار کند و بدون شک تاثیرات این گستردگی روابط در آینده به وضوح مشاهده خواهد شد.

فرماندار در پاسخ به چرای عدم تغییر مدیران شهرستانی، تاکید کرد: چند موضوع در عدم تغییر مدیران دخیل است، ابتدا اینکه برخی مدیران شایستگی این را دارند که ابقاء شوند اما در مواقعی لابی برخی افراد باعث سنگ اندازی در مسیر تغییر مدیران می شود و یا اینکه افراد به دلیل تغییر شرایط حقوقی و مالی خود رغبتی برای پذیرفتن مسئولیت ندارند اما با همین شرایط دولت کارها را پیگیری می کند و در همین راستا تغییرات زیادی نیز داشته است.

 

عباسی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی وجود دارد و کسی هم منکر آن نیست، اذعان داشت: این مشکلات اقتصادی ریشه در سال های دارد که بدون پشتوانه پول چاپ شد و باعث افزایش تورم شدند اما این دولت مانع این کار شده و در جراحی اقتصادی که داشته توانسته برخی از مشکلات را حل کند و امیدواریم اثرات مثبت آن را در آینده نزدیک در زندگی مردم شاهد باشیم.

 

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی دولتی را تحویل گرفت که با بی تدبیری ها که وجود داشت کشور را در تنگنا قرار داده بودند ولی بدون بهانه و با هدف خدمت به مردم قدم در میدان گذاشتند و کارهای بسیاری انجام شد از همان ابتدا تمام ارکان دولت دغدغه ی معیشت مردم را داشتند و تمام تلاش خود را کردند که وضعیت مردم بهبود یابد.

 

فرماندار با اشاره به نهضت ملی مسکن، عنوان کرد: یکی از کارهای دیگری که دولت به دنبال تحقق آن بوده حل مشکل مسکن بوده که در شهرستان ما نیز قدم های خوبی برداشته شده و به ۹۰ متقاضی تاکنون در فریدن زمین واگذار شده است.

 

عباسی گفت: تلاش و پشت کار دولت باعث شده برخی که از پیشرفت و توسعه کشور می ترسند با ایجاد آشوب و هیاهو افکار دولت را مشغول مسائل حاشیه ی کنند اما هئیت دولت و تمام ارکان آن به دنبال حل مشکلات ملت است و در این راه قدمی عقب نخواهد گذاشت.

 

گفتنی است نشست صمیمانه فرماندار فریدن با دانشجویان فریدنی که با حضور  امام جمعه شهر داران، رئیس دانشگاه آزاد واحد فریدن و جمعی از مسئولان همراه بود، نمایندگان دانشجویان پرسش ها و ابهامات خود در زمینه های مختلف ملی، شهرستانی و دانشگاهی را مطرح و فرماندار به صورت موردی سوالات را پاسخ داد.

 

توجه مسئولان استانی به دور از نگاه تبعیض آمیز به شهرستان، توزیع عادلانه امکانات در سطح استان، بهبود وضعیت شهری، حل مشکلات اشتغال جوانان، تخصص محوری و شایسته سالاری در انتخاب مدیران، شفاف سازی در تمام عرصه ها، حضور مستمر مسئولان در جمع های دانشجویی و جوانان، دوری از شعار و عمل به وعده ها، توجه به مطالبات مردمی و دانشجویی، ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی و برخی از رشته های کارشناسی از جمله مطالبات دانشجویی در این نشست بود.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =