جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۱:۴۴:۲۴
فرمانداری شهرستان فریدن

حلاوت خدمات را نباید به کام مردم تلخ کرد/ شفاف سازی، اولویت در پرداخت تسهیلات

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در نشست با رضوان اصغری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اصفهان ضمن خیر مقدم، فعالیت های ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) و بنیادبرکت در راستای رفع موانع تولید و اشتغال در شهرستان را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: ظرفیت های شهرستان در زمینه کشاورزی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در نشست با رضوان اصغری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اصفهان ضمن خیر مقدم، فعالیت های ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) و بنیادبرکت در راستای رفع موانع تولید و اشتغال در شهرستان را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: ظرفیت های شهرستان در زمینه کشاورزی و دامداری قابل توجه است و حمایت ستاد فرمان اجرایی امام و تهیه طرح در این حوزه ها می تواند زمینه ساز توسعه و برون رفت شهرستان از محرومیت شود.

عزیزاله عباسی ادامه داد: توانمند سازی جامعه محلی، اشتغال روستایی و مشاغل خانگی از دیگر موضوعاتی است که می تواند در راستای اشتغال زایی کارآیی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در تبصره ۱۶ ابتدا فقط سه رسته شغلی برای این منطقه در نظر گرفته شده بود، تاکید کرد: با پیگیری های که انجام شد، اکنون ۱۶ رسته ی شغلی برای شهرستان فریدن در نظر گرفتند و امیدواریم در آینده محدودیت ها برای رسته های شغلی برداشته شود.

فرماندار با این سخن که نباید حلاوت و شیرینی خدمات جمهوری اسلامی را به کام مردم تلخ کرد، تصریح کرد: باید به تمام روستاها بدون هیچ قضاوتی خدمت کرد و هر کارآفرینی که دارای طرح اشتغال زایی است باید حمایت شود.

عباسی ادامه داد: برخی طرح های اقتصادی به مانند طرح های نصب پنل های خورشیدی در تبصره ۱۶ حمایت نمی شوند در صورتی که صرفه ی اقتصادی دارد و شرایط محیطی نیز برای آن مهیا است.

نماینده دولت در شهرستان با اشاره به اینکه دولت شعارش از همان ابتدا شفاف سازی در همه ی زمینه ها بوده، تاکید کرد: آمار و سیکل پرداختی تسهیلات به افراد باید شفاف و روشن باشد تا هیچ شائبه ی ایجاد نشود.

عباسی با تاکید براینکه افزایش اشتغال روستایی علاوه بر ثبات در توسعه اقتصادی روستاها، یکی از عوامل مهم در مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها می باشد، افزود: با توجه به ظرفیت هایی که در زمینه های کشاورزی، صنایع دستی، گردشگری، تولیدات دامی، در روستاهای شهرستان وجود دارد، پرداخت تسهیلات علاوه بر توسعه زیر ساخت ها، سبب رونق اقتصادی و کاهش آمار بیکاری نیز می شود.

وی در پایان این دیدار تاکید: مسئولان اجرایی از تمام طرح های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) حمایت خواهند کرد تا بتوانیم قدم های مثبتی در راه رفع موانع اشتغال شهرستان را برداریم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در فریدن با بیان اینکه قانون مندی باید سرلوحه ی مسئولان باشد، گفت: چارچوب و قانون در هر زمینه ی باید وجود داشته باشد تا کام مردم از خدمات شیرین شود و این امر سرلوحه ی کار ما نیز هست.

اصغری ادامه داد: این ستاد در پرداخت تسهیلات به دنبال این است که اعتبارات به دست افرادی برسد که بتوانند باری از دوش اقتصاد کشور بردارند و کارآفرینی و ایجاد اشتغال دغدغه ی اصلی آنها باشد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار به همراه معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محسن حاج عابدی مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه شهرستان فریدن […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، سفر به شهرستان فریدن را با دیدار با فرماندار این شهرستان آغاز کرد. این دیدار با حضور مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 7 =