شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۵۶:۰۷
فرمانداری شهرستان فریدن

روابط عمومی ها بازوان ادارات در زمینه ی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه آموزشی روابط عمومی های ادارات شهرستان در راستای بالا بردن سطح سواد رسانه ی در چارچوب موضوع آسیب ها و فرصت های رسانه با حضور معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی، سرهنگ شکیب‌فرد مسئول بسیج رسانه ی استان اصفهان و جناب آقای کمال کارشناس رسانه در محل […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه آموزشی روابط عمومی های ادارات شهرستان در راستای بالا بردن سطح سواد رسانه ی در چارچوب موضوع آسیب ها و فرصت های رسانه با حضور معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی، سرهنگ شکیب‌فرد مسئول بسیج رسانه ی استان اصفهان و جناب آقای کمال کارشناس رسانه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با اشاره به اهمیت رسانه، بیان کرد: روابط عمومی ها بازوان ادارات در زمینه ی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هستند و باید در این راستا سواد رسانه ی خود را نیز افزایش بدهند.

مهندس علیرضا روستایی تاکید کرد: جلسات آموزشی در راستای رسانه باید مورد توجه تمام ادارات قرار بگیرد و این جلسه ان شاءالله بتواند باعث ارتقای سطح سواد رسانه ی مجموعه شود.

وی با اشاره به گسترش تکنولوژی های ارتباطی گفت: در جامعه امروز سواد رسانه‌ای باید به عنوان یک مؤلفه مهم در سرفصل برنامه روابط‌عمومی‌ها قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری افزود: یک روابط عمومی پویا باید از واکنش منفعلانه در دنیای پیچیده ارتباطی پرهیز کرده و با پایش اطلاعات و انتقال پیام‌های صحیح، ضمن افزایش سواد رسانه‌ای در مخاطبان به آنان کمک کند تا اخبار موثق را پیگیری و از دامن زدن به شایعات جلوگیری کنند.

روستایی اظهار داشت: ایجاد فضای تعاملی بین دستگاه‌ها و مردم باعث افزایش اعتماد و بازخوردهای مناسب می‌شود که تحقق این امر مستلزم رویکرد صحیح مدیران در ارتقای جایگاه علمی روابط عمومی‌ها است.

در ادامه شکیب فرد مسئول بسیج رسانه ی استان اصفهان با ابراز خرسندی از حضور در شهرستان فریدن، بیان کردند: ان شاءالله بتوانیم در بسیج رسانه با ارتقاء سطح سواد رسانه ی در استان خاصه شهرستان فریدن در جهت جهاد تبیین نیز قدم برداریم.

این جلسه با آموزش رسانه در حوزه خانواده با تدریس حامد کمال ادامه یافت و نکاتی در خصوص آسیب های که رسانه می تواند به کانون خانواده وارد کند و طریقه ی درست اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از آسیب های رسانه مطرح شد.

همچنین به اشتراک گذاری برنامه ها و نظرات بین روابط عمومی ها ادارات به صورت ماهانه برای ارتقاء و بالا بردن سطح کیفی و کمی رسانه ی میان کارمندان از پیشنهاداتی بود که در این جلسه مطرح گردید.

ایجاد امید و نشاط در بین مردم و جامعه و نیز تبیین رویکردهای دستگاه ها به عنوان پل ارتباطی درون و برون سازمان از دیگر وظایف روابط عمومی ها بیان شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندرای فریدن، نمازگزاران فریدنی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مسجد صاحب الزمان(عج) تا خیابان امام خمینی(ره) با شعارهای «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیروهای مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار به همراه معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محسن حاج عابدی مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه شهرستان فریدن […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 5 =