شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۵۳:۲۸
فرمانداری شهرستان فریدن

بسیجی یعنی داشتن تعهد و روحیه جهادی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه شورای اداری با محوریت هفته بسیج با حضور فرماندار، ائمه جمعه، معاونان فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج و مسئولان ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. فرماندار با گرامیداشت روز ۲۵ آبان و تشییع شهدا در اصفهان گفت: در روز ۲۵ آبان ماه سال […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه شورای اداری با محوریت هفته بسیج با حضور فرماندار، ائمه جمعه، معاونان فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج و مسئولان ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار با گرامیداشت روز ۲۵ آبان و تشییع شهدا در اصفهان گفت: در روز ۲۵ آبان ماه سال ۱۳۶۱ در استان ما در یک روز ۳۷۰ شهید در میدان امام ره توسط مردم اصفهان تشییع شدند و در همان روز کاروان های عظیمی از پشتیبانی های مردم اصفهان به سمت جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و جمع کثیری از رزمندگان برای خالی نماندن سنگرهای دفاع از کیان ایران عزیز به جبهه های جنوب و غرب کشور شتافتند.

عزیزاله عباسی ادامه داد: این تشییع باشکوه جلوه ای از ایثار و مقاومت جوانانی بود که با آگاهی و هوشیاری خود به مانند همیشه وظایف خود را در برابر دین و کشورشان بخوبی انجام دادند و این نوع حرکت و پایداری سبب شد که امروز در صحنه بین‌الملل نوع دیگری از نگرش را نسبت به ملت ما داشته باشند.

وی در ادامه با تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان شهرستان، عنوان کرد: بسیجی یعنی کسی که فرهنگ بسیجی، تعهد و روحیه‌ جهادی داشته باشد، بسیجی یعنی کسی که در زمان و مکانی که اسلام، قرآن، نظام، مردم به آن نیاز دارند، در آنجا حضور دارد.

فرماندار با اشاره به سخن مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که بسیج یک فرهنگ است، تاکید کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس بسیجیان هیچ گونه چشم داشتی مادی نداشتند، در صورتی که آن زمان شرایط اقتصادی خیلی بدتر از زمان فعلی بود، آنها حتی از کوچکترین نیازهای مادی خود عبور می کردند تا به کشور و مردم کمک کنند.

عباسی ادامه داد: هر زمان و مکانی که روحیه بسیجی حاکم بود ما به موفقیت های بسیاری رسیدیم، یک روز کشور ما حتی قادر به تامین سیم خاردار نبود ولی امروز می بینیم که یکی از قدرتمندترین کشورها در بخش هوا و فضا هستیم، در بخش مسائل بهداشتی نیز دانشمندان ما توانستند با تمام تحریم ها و سختی ها بسیاری از مشکلات بهداشتی را حل کنند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور عنوان کرد: امروز شاهدیم برخی روحیه بسیجی خود را از دست دادند و در جهاد تبیین که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فرمودند کوتاهی کردند و نتیجه این شده که نوجوانی را در کف خیابان بینیم که هیچ اطلاعاتی از انقلاب و اهدافش ندارد و این ضعف ما مسئولان در جهاد تبیین را نشان می دهد.

نماینده دولت در فریدن با بیان اینکه مطرح کردن دستاوردهای انقلاب در تمام دولت ها باعث امید آفرینی است، عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب باید در جامعه به صورت مستمر گفته شود، این نوجوانان باید بدانند ایران امروزه از چه شرایط سختی عبور کرده و به اینجا رسیده که تمام جهان را مبهوت خود ساخته است.

عباسی تاکید کرد: این صحنه گردانی که امروز می بینیم با قدرت تبلیغاتی دشمن همراه شده و فقط با حضور مردم و بسیجیان در صحنه نابود خواهد شد و از بین خواهد رفت، الحمدالله که مردم ما همیشه بصیر و شجاع بوده و با حضورشان تمام توطئه و نقشه های دشمنان را نابود و نقش بر آب کردند.

فرماندار با بیان اینکه دولت مردمی شعارش حضور در بین مردم است تاکید کرد: مسئولان باید حضور مستمر و چشم گیری در میان مردم و برنامه های آنان داشته باشند تا مردم این را حس کنند که مسئولان از خودشان هستند.

عباسی با اشاره به تشکیل کمیته ی رصد مشکلات در فرمانداری، تصریح کرد: مدیران اداره در رصد مشکلات و نارضایتی مردم اهتمام ویژه داشته باشند تا بتوانیم با رصد مشکلات برای حل آنها اقدامات مناسب را انجام بدهیم.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن صبح امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در فریدن گفت: دستگاه‌های متولی برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری، تامین امنیت و سلامت این آزمون و ایجاد شرایط بدون استرس و محیطی امن و سالم برای داوطلبان در […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندرای فریدن، نمازگزاران فریدنی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مسجد صاحب الزمان(عج) تا خیابان امام خمینی(ره) با شعارهای «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیروهای مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =