جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۲۶:۰۷
فرمانداری شهرستان فریدن

باید بدانیم از چه معبری عبور کردیم تا به امنیت رسیدیم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در نشست با دهیار‌ان بخش مرکزی در روز شنبه ۲۱ آبان با اشاره به نقش مدیریتی آنان در روستا، عنوان کرد: دهیاران مدیران ارشد روستاها هستند و باید پیگیر حل مشکلات باشند. عزیزاله عباسی ادامه داد: کار منفعلانه و بی برنامگی باعث می شود که روستا آسیب پذیر […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در نشست با دهیار‌ان بخش مرکزی در روز شنبه ۲۱ آبان با اشاره به نقش مدیریتی آنان در روستا، عنوان کرد: دهیاران مدیران ارشد روستاها هستند و باید پیگیر حل مشکلات باشند.

عزیزاله عباسی ادامه داد: کار منفعلانه و بی برنامگی باعث می شود که روستا آسیب پذیر شود و اعتماد مردم که بزرگترین پشتوانه ی مسئولان است، از بین برود.

وی حضور دهیار‌ان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی را بسیار مهم دانست و تاکید کرد:‌‌‌‌کم کاری در جهاد تبیین باعث  می شود جامعه در یک ناآگاهی به سر ببرد که آسیب هایش را در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم.

نماینده دولت در فریدن اظهار داشت: باید با قدرت در میدان آگاه سازی و اقناع سازی حاضر شد؛ باید بدانیم حضور در مراسم های ملی و مذهبی نمایانگر اتحاد و وحدت ملت است که باعث می شود دشمنان از تحقق توطئه های خود ناامید شوند

عباسی با بیان اینکه فصل سرما پیش روی ماست، تاکید کرد: دهیاران مدیران بحران در هر روستا هستند و باید خود را برای هر شرایطی آماده کنند که در حین بروز مشکلات، مردم آسیب نبینند و بتوان هر چه سریعتر به آنها خدمات رسانی کرد.

وی گفت: طرح جمع آوری و ساماندهی سگهای  ولگرد باید در اسرع وقت صورت پذیرد تا شاهد گستردگی بیماری های واگیردار در سطح روستا و شهرها نباشیم.

فرماندار تاکید کرد: برخی از جوانان در تامین زمین برای ساخت مسکن مشکل دارند و باید نگاه ویژه ای در بازبینی طرح هادی روستاها به این موضوع داشته باشید.

عباسی با این سخن که امروز امنیت و آسایش مان را مدیون خون شهدا هستیم، تاکید کرد: دهیاران برای نامگذاری معابر روستاها بنام شهدا اهتمام ویژه داشته باشند زیرا باید بدانیم از چه معبری عبور کردیم تا به امنیت رسیدیم.

معاون سیاسی و اجتماعی و سرپرست بخشداری بخش مرکزی با اشاره به تشکیل هئیت های اندیشه ورز، کمیته زکات و کمیته بهداشتی، گفت: اگر کم کاری از سوی دهیاران در روستا اتفاق بیافتد، فرصت‌های خوب و ارزشمند برای خدمت از دست خواهد رفت.

علیرضا روستایی تصریح کرد: کمیته بهداشتی متشکل از روحانی روستا، دهیار، اعضای شوراء، نماینده شبکه بهداشت و تعدای از نخبگان روستا برای حل مشکلات بهداشتی روستا تشکیل شود و موضوعات بهداشتی روستا به صورت مستمر پیگیری گردد.

وی تامین امنیت روستا را یکی از مولفه های مهم مدیریتی دانست و نسبت به اجرای عملیات خرید و نصب  دوربین های پایش تصویری در ورودی و خروجی روستاها تاکید نمود و اعلام داشت: دهیاران برای حل مشکلات روستا باید از ظرفیت نخبگان بهره گیرند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 15 =