پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۱۵:۲۱
فرمانداری شهرستان فریدن

اهالی هنر در خنثی کردن توطئه های دشمنان وظیفه ی سنگینی دارند

به گزارش‌ روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی در جسله ی شورای فرهنگ عمومی فریدن از حضور با شکوه مردم و دانش آموزان در یوم الله ۱۳ آبان قدر دانی و سپاسگزاری کرد و گفت: مردمان نجیب و ولایت مدار ایران عزیزمان خاصه مردم دیندار فریدن که این مدت شاهد شهادت فرزندان خود به خاطر […]

به گزارش‌ روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی در جسله ی شورای فرهنگ عمومی فریدن از حضور با شکوه مردم و دانش آموزان در یوم الله ۱۳ آبان قدر دانی و سپاسگزاری کرد و گفت: مردمان نجیب و ولایت مدار ایران عزیزمان خاصه مردم دیندار فریدن که این مدت شاهد شهادت فرزندان خود به خاطر دشمنی دیرینه مستکبران با این سرزمین هستند، در روز ۱۳ آبان اتحاد و وحدت خود را برای داشتن یک ایران قوی به نمایش گذاشتند.

فرماندار فریدن کم کاری در عرصه جهاد تبیین را عامل قدرت نمایی و مانور دشمنان در بین جوانان جامعه دانست و تاکید کرد: کم کاری در عرصه ی فرهنگ باعث ایجاد معضلات زیادی گردیده و این وظیفه ی اهالی فرهنگ و هنر را در راستای خنثی کردن توطئه های دشمن سنگین تر می کند.

فرماندار خطاب به مشاور وزیر، تصریح کرد: شهرستان فریدن از نظر اقتصادی به دلیل قطب کشاورزی بودن و خشکسالی ها پی در پی محروم است اما از اعتبارات محرومیتم محروم است.

لازم به ذکر است جلسه ی شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه شهر داران، مشاور وزیر ارشاد در امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم، نماینده چهار شهرستان فریدن بزرگ، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدن، اهالی هنر و رسانه شهرستان برگزار شد.

همچنین در این جلسه، اهالی فرهنگ و هنر شهرستان فریدن مشکلات خود را در زمینه های مختلف بیان کرده و خواستار تحقق عدالت در شهرستان های چون فریدن شدند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 19 =