چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۵۱:۵۸
فرمانداری شهرستان فریدن

تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای جوانان کار آفرین

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه ستاد ساماندهی جوان با محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز، اذعان داشت: انسان ترکیبی از دو جنبه فرشته و حیوان آفریده شده که اگر به خوی فرشتگی خود برود به کمال می رسد که می شود اشرف مخلوقات و اگر به سمت خوی حیوانی خود برود از […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه ستاد ساماندهی جوان با محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز، اذعان داشت: انسان ترکیبی از دو جنبه فرشته و حیوان آفریده شده که اگر به خوی فرشتگی خود برود به کمال می رسد که می شود اشرف مخلوقات و اگر به سمت خوی حیوانی خود برود از حیوان پست تر می گردد.

عزیزاله عباسی ادامه داد: داعش و حامیان رسانه ای آنها به سمت خوی حیوانی خود رفتند و امروز می بینیم که از وحشی ترین حیوان ها نیز وحشی ترند و نمونه آن را در شیراز شاهد بودیم.

وی با اشاره به تشییع با شکوه شهدای شیراز، تاکید کرد: حضور با شکوه مردم در تشییع فرزندان خود اتمام حجت با اغتشاشگران بود و دیگر مماشات با کسانی که امنیت جامعه و مردم عزیزمان را از بین می برند، جایز نیست.

نماینده عالی دولت با تذکر به کارکنان ادارات در خصوص حفظ حجاب، تصریح کرد: مدیران، کارکنان و کارمندان باید در چارچوب قانون رفتار کنند و باید خود آنها الگوی رفتاری برای جوانان و نوجوانان کشورمان باشند.

عباسی با بیان اینکه کارهای فرهنگی برای نتیجه رسیدن نیازمند صبر و تلاش بسیار است، اظهار داشت: مراجع فرهنگی باید طرح های مناسبی برای جوانان ارائه بدهند و در عملیاتی کردن این طرح ها روش های مناسبی را در پیش بگیرند و از کارشناسان منطقی، عالم و با اخلاق در راستای راهنمایی و مشاوره افراد استفاده شود.

وی عملیاتی شدن سند ۲۰۳۰ را خیانتی به سیستم آموزشی دانست و بیان داشت: در ۸ سال گذشته با تصمیماتی که گرفته شده در حوزه فرهنگ آسیب های جدی متحمل شده ایم.

فرماندار با اشاره به شعر ابوالقاسم فردوسی، هنر خوار شد جادویی ارجمند/ نهان راستی آشکارا گزند تصریح کرد: فضای مجازی با اشاعه ی فرهنگ غلط باعث شده بی ارزش ها، ارزشی و ارزشی ها بی ارزش شوند و فرهنگ تغییر کند، روزی سگ بازی از سوی تمام خانواده های ایرانی ترد می شد و یک عمل قبیح به شمار می رفت اما  الان می بینیم سگ بازی نماد مدرنیته شده و برخی حتی بدون سگ شان خوابشان نمی برد.

عباسی در ادامه از در اختیار قراردادن تسهیلات ارزان قیمت و مشاوره به جوانان باانگیزه و اشتغال آفرین این شهرستان خبر داد گفت: زمینه های لازم برای اشتغال آفرینی جوانان با انگیزه شامل تسهیلات ارزان قیمت و مشاوره فراهم شده است و از طرفی ما تلاش، پشتکار و تداوم جوانان شهرستان را برای پیگیری اشتغال می‌خواهیم.

وی تصریح کرد: متقاضیان در راستای شغل مورد نظر به ادارات مربوطه مراجعه نمایند تا در کارگروه اشتغال شهرستان بررسی و تصمیم‌گیری شود همچنین تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان و کارمزد ۴ درصد و به صورت ۷ ساله می توانیم در اختیار کار آفرینان جوان قرار بدهیم.

افزود: ادارات و دستگاه های شهرستان به نسبت خود برای جوانان و خانواده ها، برنامه‌های مفید و کاربردی در راستای آرمان های نظام و انقلاب داشته باشند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن صبح امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در فریدن گفت: دستگاه‌های متولی برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری، تامین امنیت و سلامت این آزمون و ایجاد شرایط بدون استرس و محیطی امن و سالم برای داوطلبان در […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندرای فریدن، نمازگزاران فریدنی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مسجد صاحب الزمان(عج) تا خیابان امام خمینی(ره) با شعارهای «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیروهای مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 14 =